pori

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinkö

Vieras
onko täällä edes ketään ihmisiä? ollaan just muutettu tänne, miten mä löydän uusia kavereita täältä..Mulla on 1v. tyttö ja pian 4v. poika. töihin menen vasta kuukauden päästä.
 
Aika vaikeaa voi aluksi olla. Aika monella porilaisäidillä se asenne et kaverikiintiö on jo täynnä. Puistoissakin saa oikein lypsää juttua et sais keskusteluseuraa.
 
Me asutaan Meri-Porissa... Välimatkaa sellainen 20 kilsaa. Mutta jos auto löytyy nii mikäs siinä on ajellessa =)

Siellä päin on kyllä todella paljon lapsiperheitä, ihme ettei naapurit ole jo käyny kyselemässä minkäikäisiä lapsia teillä on =)
 

Yhteistyössä