T
timppa
Vieras
ihan kun mun suusta, en saa itse kavereita eikä kyllä lapsikaan, ilmeisesti jo alle kouluikäiset osaavat "mä en leiki sun kanssa" jutun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos avusta:Käydään perhekerhoissa, puistoissa ja lastentapahtumissa. Ei saa ystäviä lapsi eikä äiti.
Opiskelen mutta sieltäkään en ole kavereita löytänyt vaikka olen aktiivinen yms.silti edes facebook kaveriksi ei huolita.
Olin pienenä tosi arka ja koulussa kiusattiin enkä löytänyt kavereita, nyt olen kehittänyt itsestäni sosiaalisen.
pitääkö minun jättää lapsi isälleen ja erota koska hän on sosiaalinen enkä halua lapsellemme niin yksinäistä lapsuutta kun mulla on ollut.
Mies sanoo aina että kyllä sä kavereita löydät mutta 4v olen hakenut enkä ole löytänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin varmasti minussa jotain vikaa on. En ole tunkeileva, mutten mikään hissukkakaan, lisäksi en puhu heti liian vaikeita asioita. En ole keksinyt miksi mulla ei ole ystäviä.