Mä saan vapaan viikonlopun!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnenmutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnenmutsi

Vieras
:o

Ekaa kertaa 7 vuoteen mä saan olla kokonaisen viikonlopun ihan itekseni kotona. Mies ottaa lapsikatraan (3 kpl ) mökille mukaan ja mä saan jäädä kotiin!

On semmoinen yllätyspaukku, etten yhtään keksi mitä sitä tekis koko viikonlopun. Luultavasti nousen aamulla automaattisesti seiskalta ylös ja ihmettelen, että kenelle mä sitä puuron nyt keitän ja kenen vaipat vaihdan... :D

Kiitos kiitos, kyllä vaan nautin jos suinkin osaan heittäytyä näin äkkiseltään laiskan rooliin. :D

Mietin ensiksi että josko lähtisi ulos kavereiden kanssa, mutta tulin siihen tulokseen että otan nyt ihan kaiken irti siitä että täällä kotona ei pyöri ketään ja saan olla ihan rauhassa. Ulkonakäymisetkin saa sovittua miehen kanssa vuorotellen jos tarvista on, mutta tämmöistä hetkeä ei ihan äkkiä tule toista, että kotonaan saisi olla rauhassa. :)

Ai että :D Tuosta minäkin haaveilen, joskus tulevaisuudessa on mahdollista kunhan kuopus on isompi...
Minäkin varmaan lähinnä istuisin kotona ihan rauhassa ja tekisin mitä mieleen juolahtaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
vuokraa joku hyvä leffa ja osta mässyä...ai ai....

Leffoja tulee takuuvarmasti katottua, mutta mä onneton olen sitoutunut olemaan karkkilakossa jouluun asti... :headwall: Jollain täytyy korvata tuo karkinpuutos...

Ja voi miten kovasti toivoisin teille kaikille arjen väsyttämille äideille (ja iseille myös ) tämmöistä viikonloppua, kyllä me kaikki tämmöisiä vaan ansaittais aina välillä.

Yhteistyössä