V
vieras
Vieras
Ihan oikeasti. Kelan täti huomasi tänään, että mulla on ollut kolmekymppiseksi asti miehen henkilötunnus (toiseksi viimeinen numero on pariton) 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Aattelin jo että sukupuolen vaihdos on niin pitkällä että siut katsotaan toisen sukupuolen edustajaksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miero:oho, kiva kämmi. kas kun kukaan ei ole vielä huomannut. mahtaa olla kiva opetella uus sotu ja ilmoittaa se kaikkialle. saatkohan uuden elämänkin samalla. siis poistuukohan kaikki hankinnat yms. tuolla henkilötunnuksella vai tuleekohan ne automaattisesti uuden niskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja buj:Täh, tuoko peruste, ett tokavimppa numero pariton.. Mul se on kolmonen ja naiseks oon itteeni aina luullu...taitaapi olla paikallaan tarkka itseni tutkiskelu..
Alkuperäinen kirjoittaja buj:Pelkkiä numeroita on...hui kauhia..
Osaako muuten kukaan kertoo, miks joillain on numero ja joillain kirjain viimesenä..
Alkuperäinen kirjoittaja buj:Pelkkiä numeroita on...hui kauhia..
Osaako muuten kukaan kertoo, miks joillain on numero ja joillain kirjain viimesenä..
Alkuperäinen kirjoittaja buj:131052308 jaettuna 31..niinkö se menis. Mites sitä saatua lukua sit luetaan tuon taulukon mukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja LucyVanPelt:No siis...
Jos on vaikka syntynyt 30.12.98 ja yksilonumero on 123 niin laskutoimitus olis 301298123/31= 9 719 294.29 eli toisin sanoen 9719294 ja jakojaannos 9
Eli taman kyseisen henkilon sotu olis 301298-1239
As simple as that :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja LucyVanPelt:No siis...
Jos on vaikka syntynyt 30.12.98 ja yksilonumero on 123 niin laskutoimitus olis 301298123/31= 9 719 294.29 eli toisin sanoen 9719294 ja jakojaannos 9
Eli taman kyseisen henkilon sotu olis 301298-1239
As simple as that :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Mut kun tossa tekstissä sanotaan, että se on T-kirjain!
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Laskin ihan omankin sotu:n mukaan, mutta laskutoimitus sanoo, että mun viimeinen kirjain pitäis olla joku ihan muu...