Siskon 4 vuotias poika sanoi mulle tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku tuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku tuli

Vieras
Mulla on ollut todella huono viikko. Viikonloppuna sattui yhden tapailemani miehen kanssa aika ikävä juttu ja olen jotenkin ollut ihan maassa. Harvemmin lapsen sanomisia niin tosissaan ottaa, mutta siskon 4 vuotias poika sanoi mulle tänään ihan yhtäkkiä vaan "Sä oot niin ihana täti, että mä rakastan sua. Olis tylsää jos sua ei olisi".

Voi rakas!

Ihanasti sanottu. :)

Mun poika kerran uimahallissa sai erään naisen itkemään.

Kolmevuotias katseli kauan naista, jonka kasvoissa oli selkeät arvet jostain joskus tulleet. Lievästi kauhuissani odotin, että mitähän se nyt kohta totuuden torvena tokaisee.

Kirkkaalla äänellä sitten kysyi minulta aikansa naista tuijotettuaan; "Äiti, miten tuolla naisella voi olla noin kauniit hiukset?". Nainen alkoi itkeä ja kiitti poikaa. Ja tottahan se oli. Itse en ollut sitä edes huomannut; naisella oli pikimusta, kihara ja paksu pitkä tukka. Oikein kauniit hiukset.

Oon myös huomannut lapsilla herkkyyttä aistia aivan eri tavalla asioita mitä meillä aikuisilla ei välttämättä ole. Kannattaa oikeesti ottaa tuo kaunis ajatus tosissaan ja painaa se sydämeen! :)

Yhteistyössä