Mä rakastan mun tatuointia :) Ja kuva :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Siis mä ihan rakastan tätä, just sellainen minkä mä halusin :heart:
Mun tähtihetkeni siinä nyt iholla<3
Ehkä joskus lisätään siihen jotain, tähtiä ainakin jos lisää lapsia tulee mutta taustaa ym.
Onneksi sanoi vasta tatuoidessa et toi on pahin paikka sen mielestä ottaa taska, kaikista eniten sattuu B)
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=89672461

Minä täällä eilen pähkisin minkälaisen ottaisin. Taidan ottaa kirsikankukkia, kolme 'nippua' jokaiseen kolme kukkaa, jokunen niistä ehkä nupulle. Siis sellaisen oksan...

Nätti:)
Mulla tuollainen,mutta väreillä.
Kaverini laittoi tuollasen mikä sulla,ja siis mulla.

Jos tuohon omaani lisäisin vielä jotain juttua.Pitäisi vain keksiä että mitä.

Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
söpö. Ite oon aatellu vähän samaa tyyliä mutta kylkeen... ja kera lasten nimien+ tähtipölyn...

Mä koitin miettiä sellaisen alueen mikä ei veny mihinkään suuntaan, meille kun vielä noita lapsukaisiakin vielä tulee jos saadaan :)
Ja mä halusin yksinkertaisen, tuskin koskaan tuohon muuta teen, paitsi ehkä lisää tähtiä jos tulee lisää lapsia :)

Alkuperäinen kirjoittaja teekannu:
oliko kallista? ja sattuko kuinka? ittelle mietin tatuointia mutta kammoan kipua

Ei kauheen kallis eikä sattunut yhtään..
Mut kait se joillain sattuu, mä nyt olen aika sujut kaiken kivun kanssa :)
Tatskaaja osaa sua varmaan neuvoa mikä ois sellainen paikka ettei pitäis pahemmin sattua!

Odotin jotain hienoa tatuointia. Idea ei auennut lukematta tekstejä :)
Luulin että hehkutat tatuoinin ulkonäköä. Mutta idea olikin rakkaimmissasi. Kiva ajatus.. Toteutus vain ehkä liian vaikea tulkita ulospäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Nätti on :) mä oon ajatellut tuohon olkapäähän tai solisluun kohdalle.
MuttA en nyt sitten tiedäkkään, kun tuntuu että kaikilla on noita tähtiä kroppa täynnä.

:)
No mä en tiedä ketään kellä ois, ja oisin ottanut vaikka kaikilla tutuilla oliski ollu, niin tykkäsin ideasta enkä sen takia ois sitä muuttanut...
Kuten toi tatskaajakin sanoi ni nykysin ei taida montaa kuvaa olla mitä ei jo jollain olisi, tai sen jälkeen ainakin on :)

Alkuperäinen kirjoittaja olihanne:
Odotin jotain hienoa tatuointia. Idea ei auennut lukematta tekstejä :)
Luulin että hehkutat tatuoinin ulkonäköä. Mutta idea olikin rakkaimmissasi. Kiva ajatus.. Toteutus vain ehkä liian vaikea tulkita ulospäin.

Ei sitä tarviikkaan tajuta kun mun :)
Mulle se on tärkeä, en mä ottaisi mitään massiivisen upeeta kuvaa vain sen takia et voisin sitä hehkuttaa, mulle tää on ihana :)
Ihana pieni ja yksinkertainen, mulle tärkeä tarina mulle tärkeistä asioista :)

no nyt on kuvaa iholla...
just hyvä idea..ja ihan sun näköinen ( omalla yksin kertaisella tavallaan :laugh: )
no ei vaan...
just sellai mitä aattelinki ku kuvailit..voihan tohon tehä jotain varjostusta tms..sit ku on saletti ettei lapsii tuu lisää.:)

Ps..mä oon valmis kestää sen kivun..sattu miten paljon vaan..niin kuin varmaan kaikki muutkin jotka oikeesti ottaa tatuoinnin..
ei oo kauaa ku ihastellaan mun kuvaa..sit yhessä hehkutetaan:)

Hienot tähdet! Jos ottaisin tatskan, ottaisin lapaan kalan...ukolla sääski, jolta puuttuu kala kynsistä...siinä ois tarina.

Oikeesti kaikki kysyy, että missä sen saalis on -nih, isäntä sanoo, että vaimolla matkalla pataan!
:whistle:

Yhteistyössä