Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maria:Aikas komia maha...Viikot 25, vai??
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Oletko sä syöny jotain epäsopivaa kun oot noin turvoksissa??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Oletko sä syöny jotain epäsopivaa kun oot noin turvoksissa??![]()
:ashamed: En se minä ollut :ashamed:
Lasten rantapallon vissiin....:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja sarbba:Ihana vauvamasu =)
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Oletko sä syöny jotain epäsopivaa kun oot noin turvoksissa??![]()
![]()
Ihana massu!!! Miten tuotakin olotilaa voi olla niin ikävä? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Oletko sä syöny jotain epäsopivaa kun oot noin turvoksissa??![]()
![]()
Ihana massu!!! Miten tuotakin olotilaa voi olla niin ikävä? :ashamed:
Argh, mä vaan innolla ootan maaliskuuta :ashamed:
Tää on yhtä vaivaa ollut koko ajan..Pahoinvoinnit kesti melkein viikolle 20, nyt sattuu selkään ja kylkiin ja väsyttää ja paineet koholla ja hemppa matala ja paino ei nouse vaikka syön ja voi voi voi..
Tukka likanen AINA vaikka kävis suihkussa kolmesti päivässä ja näppylät ja muut*varsinainen seksipommi olo*
Mä en koskaan ole hehkunu mitenkään raskausaikana eikä tää poikkea siitä yhtään :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:En minäkään ollu todellakaan hehkeimmilläni raskaus aikana, mutta siitä huolimatta ottaisin niin mieluusti vaikka kaikki vaivat peräpukamia ja ummetusta myöten kun vaan saisin vielä olla raskaana... Ja tietysti synnyttää ja hoitaakin sen babyn. Mutta eipä taida olla mahdollista meidän kohdalla... :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mukava pollukka. :heart: Tosin tiedetään, ettei oo kauheen mukava olotila..
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ihana massu!![]()
ja mie kanssa tiiän mitä on raskauspahoinvointi... nimim. loppuhan se synnärille luojan kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Oho, miten iso. :heart: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:No ei tolla tosiaan juosta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpa iso. Hui.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Onko teillä siis tiedossa että tyttö tulossa kun kutsutte nimellä "aino"![]()