Mun masuni <3 <3 Ketä nyt kiinnostaa ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Oletko sä syöny jotain epäsopivaa kun oot noin turvoksissa?? ;)

:ashamed: En se minä ollut :ashamed:
Lasten rantapallon vissiin.... :whistle: :saint:

:laugh:
Ihana massu!!! Miten tuotakin olotilaa voi olla niin ikävä? :ashamed:

Argh, mä vaan innolla ootan maaliskuuta :ashamed:
Tää on yhtä vaivaa ollut koko ajan..Pahoinvoinnit kesti melkein viikolle 20, nyt sattuu selkään ja kylkiin ja väsyttää ja paineet koholla ja hemppa matala ja paino ei nouse vaikka syön ja voi voi voi..
Tukka likanen AINA vaikka kävis suihkussa kolmesti päivässä ja näppylät ja muut*varsinainen seksipommi olo*
Mä en koskaan ole hehkunu mitenkään raskausaikana eikä tää poikkea siitä yhtään :ashamed:

Oletko sä syöny jotain epäsopivaa kun oot noin turvoksissa?? ;)

:ashamed: En se minä ollut :ashamed:
Lasten rantapallon vissiin.... :whistle: :saint:

:laugh:
Ihana massu!!! Miten tuotakin olotilaa voi olla niin ikävä? :ashamed:

Tää on yhtä vaivaa ollut koko ajan..Pahoinvoinnit kesti melkein viikolle 20, nyt sattuu selkään ja kylkiin ja väsyttää ja paineet koholla ja hemppa matala ja paino ei nouse vaikka syön ja voi voi voi..
Tukka likanen AINA vaikka kävis suihkussa kolmesti päivässä ja näppylät ja muut*varsinainen seksipommi olo*
Mä en koskaan ole hehkunu mitenkään raskausaikana eikä tää poikkea siitä yhtään :ashamed:

En minäkään ollu todellakaan hehkeimmilläni raskaus aikana, mutta siitä huolimatta ottaisin niin mieluusti vaikka kaikki vaivat peräpukamia ja ummetusta myöten kun vaan saisin vielä olla raskaana... Ja tietysti synnyttää ja hoitaakin sen babyn. Mutta eipä taida olla mahdollista meidän kohdalla... :'(

En minäkään ollu todellakaan hehkeimmilläni raskaus aikana, mutta siitä huolimatta ottaisin niin mieluusti vaikka kaikki vaivat peräpukamia ja ummetusta myöten kun vaan saisin vielä olla raskaana... Ja tietysti synnyttää ja hoitaakin sen babyn. Mutta eipä taida olla mahdollista meidän kohdalla... :'(

No pitäs kyllä olla munkin kiitollinen, melkein vuosi kuiteski yritettiin...
Ja olen mä kaiken kaikkiaan, tää vaan on ollut jotenkin tavallista raskaampi raskausaika kun on noi huoltajuuskiistat ja muut niin tuntuu et kaikkea muuta mielessä koko ajan :ashamed:
Ja sitten tulee suppareita kun stressaa*huoh*

Koskaan älä sano ei koskaan... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Mukava pollukka. :heart: Tosin tiedetään, ettei oo kauheen mukava olotila..

*huoooh* Joo ei..
Tai tosiaan tää istuminen on toisinaan tuskaa, kun mulla tää näppis on niin pitkällä et ei voi ihan selkä suorassa istua ni sattuu välillä vietävästi..
Tosin ihan hyvä, tulee vietettyä koneella huomattavasti vähemmän aikaa :D
Vaikka aika vähän tässä nykysin ees ehtii muuta kun vilkuilemaan, nyt piirretyt menossa niin hetken ehtii hengähtää, sitten sormiväreilemään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ihana massu! :D

ja mie kanssa tiiän mitä on raskauspahoinvointi... nimim. loppuhan se synnärille luojan kiitos!

No mulla oli esikosta kauheet pahoinvoinnit, oksensin oikeesti aamusta iltaan :x
Kakkosesta en oksentanut kertaakaan ja olo oli koko ajan ihan hyvä!
Ja nyt taas, voi herran jestas :D
Siis mä yökin kyllä yhä kaikkia hajuja ja kaupassa..Jestas ne juustot ja muut :x :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
No ei tolla tosiaan juosta. :D

Heh heh joo ei juosta ei, tosiaan ennemmin pyöritään eteenpäin :D
Ja siis oikeesti tuntuu et toi tossa kuvassa näyttää paaaaljon pienemmältä kun mitä se livenä on! :o :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Onko teillä siis tiedossa että tyttö tulossa kun kutsutte nimellä "aino" :)

Ei.
Sitten se on poika nimeltä Aino :D
No ei sentään..
Meillä on lapsille nimet valittuina, mulla oli ainoat kriteerit et niitä olisi alle 500 Suomessa.
Aino vaan on ihana nimi ja kun sitä ei tule nimeksi kun vauveli syntyy niin olkoon masu nimenä ja Aino nimellä tämä on nyt kulkenut, oli tyttö tai poika :heart:

Ei millää pahalla, mut ootteko eronneet, vai miksi puhuit huoltajuuskiistoista? Anteeksi jos utelen, mutta kun galleriassa näkyi olevan miehestäsi kuvia, niin tuli vaan tuo mieleen.... Ihana massu sulla :)

Yhteistyössä