Mä pelkään elämää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko tää normaalia? Onko muilla tällästä?

Mua pelottaa olla onnellinen. Aina jos elämässä menee jokin kivasti pelkään et kohta tulee jokin asia mikä pilaa arjen. En siis ollenkaan kestä vastoin käymisiä.

Pelkään etten ole osannut hoitaa raha-asioitani oikein. Tällä hetkell useampi sijoitus asunto ja se ahdistaa . Niitä on yritetty myydä pilkka hintaan , mutta taloyhtiössä ongelmia ja kukaan ei osta. Eikä oo varmaa pitää pitkiä aikoja tyhjillään joten laitettu vuokralle. En edes tiedä onko tämä minun murheeni.

Mä vaan vihaan itseäni ja sitä miten en oo saavuttanu elämässä oikeen mitään ihmeellistä. Oon ruma ja lihava eikä mulla ole edes yhtään kaveria, se on mun täysin oma syy mun persoona ei vaan oo sellanen et kukaan haluis olla mun kaveri.

Kaikki projektit mitä alotan jätän kesken. Oks tälläses elämäs ees mitää järkee jos musta vaa ei oo mihinkää?

Rakas lapseni, pastori Silli on tullut poistamaan murheesi ja tuomaan jälleen ilon sydämeesi.
Jo Jeesus aikoinaan kertoi kuinka vaikeaa rikkaan on päästä taivasten valtakuntaan, eikä liika omaisuus ole kuin taakaksi täällä maan päällä, jossa ruoste raiskaa ja koit syövät ajan myötä meidän kalleimmatkin aarteemme.
Luovu homeisista loukoistasi haja-asutus alueilla ja käännä vielä toistaiseksi kova sydämesi seurakuntamme, kristuksen ryövärit ry. puoleen ja lahjoita taakkasi seurakuntamme köyhille, osattomille, sairaille, syrjäytyneille, työttömille ja muille Jeesuksen rakastamille syntisille sieluille, jotka vatsat kurnien, viluissaan värjöttelevät tälläkin hetkellä kaupunkien puistoissa ja roskalaatikoissa.
Hyvä työsi tullaan palkitsemaan kuolemasi jälkeen ikuisessa onnessa, taivaan enkeleiden ylistäessä kuorossa hyvää sydäntäsi, jaloa luonnettasi ja avaraa mieltäsi, ekä sinulta tule ikuisuudessa mitään puuttumaan maallisen jaloutesi seurauksena.
Talonkirjat voit lähettää osoitteeseen kristuksen ryövärit ry.
Taivaassaperseettervataanraitti 69
Postilokero kolme neljä seitsemän kolme kolme satayksi tampere kymmenen.