mä oon raskaana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mulla on törkeä nälkä koko ajan, mulla on vatsa aivan järkyttävä pallo kuin viimeisilläni ja mua itkettää MTV:n musiikkivideot (mitkä tahansa). Eli selvästi mä oon raskaana B) Tai sitten en :xmas:

Mutta kun kuitenkin tuskissasi tulit ja avasit ketjun miettien: "ei hemmetti, seuraavat 9 kk turkilmas jauhaa taas raskausjuttujaan", niin kerroppa mielipiteesi samalla meidän seinien väristä B) :saint:

Tässä siis olohuoneen vaaleansininen seinä, joka tulevaisuudessa nousee tuonne ylös asti rappusista:

Tässä olohuoneen seinä, oli ennen valkoinen ja muut kaksi seinää beessit

Ja tässä samalla värillä maalatut eteisen seinät ja uusi vessan ovi.

hieno yhdistelmä vaal.sin ja beige. tohon olohuoneen ja eteisen kulmaan kannattaa laittaa sellainen puulista, vaikka valkoinen. kun näyttää olevan aika heikossa hapessa, menis piiloon nuo kulumat ja lovet.....

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
hieno yhdistelmä vaal.sin ja beige. tohon olohuoneen ja eteisen kulmaan kannattaa laittaa sellainen puulista, vaikka valkoinen. kun näyttää olevan aika heikossa hapessa, menis piiloon nuo kulumat ja lovet.....

Juu sellainen on tulossa. Ja mietin muuten just valkoista kun ajateltiin myös lattialistoiksi sellaisia valkoisia korkeita...

Pakko mun oli jotain keksiä kun niin kerjäsin kommentteja enkä niitä saanut B) :saint:

Mä en itse (ainakaan vielä) tykkää tuosta vaaleansinisestä. Se on ihan väärän vaaleansininen. Mutta ehkä siihen silmä tottuu, etenkin kun saadaan lattiat ja listat ja huonekalut paikoilleen.

Jaa juu ja se koodi: k484.

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Thanks, meillä menee eteinen remonttiin.
valkoset seinät nyt..

Tulee muuten huima muutos kun seinät maalaa :flower: . Mies vaan repii tukkaa päästään mun kanssa. Kun ennen oli valkoiset seinät ja ruskeat kalusteet. Ja nyt haluan ruskeat seinät ja valkoiset kalusteet :D . Jostain syystä vaan tuo ukko ei suostu maalaamaan meidän antiikkimööpeleitä valkoisiksi B) :xmas: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:
Jääkö noi rappuset puunväriseksi?

Ei jää. Kaiteet maalataan valkoisiksi ja astimet lakataan tumman ruskeiksi.

Niin ja tonne rappusten ja eteisen seinän väliin tulee kaappi joka on valkoista lasia ja tummaa pähkinää =)

Edelleen mä oon sitä mieltä, että toi vaaleansininen on liian kirkas ja / tai vaalea - itse olisin valinnut ton beigen (joka on muuten TODELLA onnistunut valinta) pariksi hieman tummemman sinisen, sellaisen, kuin näillä sivuilla on tossa oikeassa reunassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Hei, mun lapsuudenkodissa yksi huone oli just tuon värinen kun olin pieni. Helposti sitä jaksoi 15 vuotta katsella :)
Kivan näköistä!

Muoks. siis ton sininen.

No toivottavasti jaksan minäkin. Siitä tosiaan tuli tosi paljon kirkkaampi kuin mitä halusin, mutta itseäni saan syyttää ja kärsiä seuraukset :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Edelleen mä oon sitä mieltä, että toi vaaleansininen on liian kirkas ja / tai vaalea - itse olisin valinnut ton beigen (joka on muuten TODELLA onnistunut valinta) pariksi hieman tummemman sinisen, sellaisen, kuin näillä sivuilla on tossa oikeassa reunassa.

No hitsi ku mä olisin just halunnu vaaleampaa :D . Mutta täytyy sanoa että tuossa kuvassa ei näy ihan oikeana tuo väri. Se on siis kirkkaampi luonnossa, eli vieläkin huonompi mun mielestäni :|

Hitto mä meinasin saada sllagin tosta otsikosta :kieh:

Mutta juu tosta ruskeasta tykkään (meillä koko kämppä aika samoissa sävyissä :saint: ) ja toi sininenkin on ok, vaikka itse en oikeastaan sinisestä välitäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Hitto mä meinasin saada sllagin tosta otsikosta :kieh:

Mutta juu tosta ruskeasta tykkään (meillä koko kämppä aika samoissa sävyissä :saint: ) ja toi sininenkin on ok, vaikka itse en oikeastaan sinisestä välitäkään.

:D :D Sitä on liikkeellä B)

Yhteistyössä