Mä oon niiiin pska.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerttu-Kyllikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kerttu-Kyllikki

Vieras
Viikonloppuna tuli rilluteltua, perjantaina oli pikku-joulut ja lauantaina muuten vaan istuskelin kaverilla kaljaa juomassa.
Tapasin perjantaina miellyttävän nuoren miehen, ei kyllä tehty muuta ku pussaitu, ja nyt tuntuu, etten millään "palaudu" tosta viikonlopusta. Hemmetin levoton olo koko ajan, ajattelen kyseistä miekkosta koko ajan.

Ja ongelmahan on siis se, etten jaksais puuhata tyttöni kanssa oikein mitään. En jaksais lukea sille kirjoja, enkä pitää sitä sylissä. Haluisin vaan olla yksin. :/
On niin perkeleen riittämätön olo, kun haluis vaan olla ja mennä, ja toisaalta haluis olla se hyvä äiti lapselle, mikä yleensäki. Ei vaan pysty.

Sekavaa, joo.

Mä haluaisin sanoa jotain fiksua, mutten osaa. Mutta et sinä p*aska ole!!!

Saattaisi auttaa, että koittaisit ajatella tuon nyt jonain VAIHEENA, ja antaisit itsellesi ihan luvan käydä ulkona, jos lapsella vain on hyvä hoitaja siksi ajaksi. Et siis potisi huonoa omaatuntoa asiasta ollenkaan... Tällöin nauttisit ehkä enemmän niistä lapsen kanssa vietetyistä hetkistä myös :) Ja uskon, että tuo tuollainen menovaihe menee kyllä aikanaan ohi ja perhe-elämä tuntuu taas ihanalta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Et sä mikään p*ska oo...

Sä vaan kaipaat elämääsi muutakin äksöniä kuin äitinä olemista :)

joo, niin, mut ku sitä äksöniä oli koko viikonlopun, ja nyt töissä jatkunu sama ralli. :xmas: Ei huvittas olla kotona ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mä haluaisin sanoa jotain fiksua, mutten osaa. Mutta et sinä p*aska ole!!!

Saattaisi auttaa, että koittaisit ajatella tuon nyt jonain VAIHEENA, ja antaisit itsellesi ihan luvan käydä ulkona, jos lapsella vain on hyvä hoitaja siksi ajaksi. Et siis potisi huonoa omaatuntoa asiasta ollenkaan... Tällöin nauttisit ehkä enemmän niistä lapsen kanssa vietetyistä hetkistä myös :) Ja uskon, että tuo tuollainen menovaihe menee kyllä aikanaan ohi ja perhe-elämä tuntuu taas ihanalta :)

Niin, ehkä se on niin.
Tyttö oli viime viikonloppuna kolme yötä poissa, ja nyt vaan ootan, et lähtis jo taas jonneki. :(

Käyn vaan niin kovilla kierroksilla, ettei tosikaan. Ja yhtään ei helpota, että nään ihanaa, nuorta ja tiukkalihaista miekkosta JOKA PÄIVÄ! Olisin menny sen kanssa välinevarastoon eilen pussailemaan, mut mul on huuliherpes. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Käyn vaan niin kovilla kierroksilla, ettei tosikaan. Ja yhtään ei helpota, että nään ihanaa, nuorta ja tiukkalihaista miekkosta JOKA PÄIVÄ! Olisin menny sen kanssa välinevarastoon eilen pussailemaan, mut mul on huuliherpes. :kieh:

Reps*
Ootkos puutteessa ;)

Yhteistyössä