Mä oon NIIIIN mustasukkainen et v...u!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
En ole ikinä ollut juurikaan mustis kenestäkään,joka on ollut joskus jopa ongelma kun se on kuulemma normaalia..
Mutta mä itse tahdoin erota 1,5vuotta kestäneestä suhteesta,kun ei vain tuntunut enään missään koko tyyppi.Se mies olisi halunut jatkaa ja haluisi edellenkin et yritettäis vie.
Huomasin eilen feisbookis et sen veljen naisella on tämän minun entisen miehen entinen avokki ystävänä ja ne ei vaan voi tuntea muualta kun tän mun entisen kautta..ja tää sen veli on ollut tän typyn kaa vasta hetken et ne naiset ei ole voinut tutustua silloin kun tämä minun ex oli tän edellisen kanssa.Ja eilen kun viestitin tälle exälleni niin se vastas siihen vaan pakollisen ja ei ees vastannut mitään mun tokaan viestiin eikä se oo tänäänkään ottanut mitään yhteyttä ja eronkin jälk.ollaan viestitelty ja nyt se ei oo..mä en kestä jos se on sen entisen kaa nyt!!!!!!MÄ OON VAIKEE !!

Sä jätät miehen ja sit olet mustasukkainen, kun mies menee elämässään eteenpäin (ilmeisesti siis löytänyt uuden kumppanin).

Kuulostaa meno ihan samalta, kuin kaveripiirissä yläasteella. Ei tähän muuta voi sanoa kuin että get over it.

Yhteistyössä