Dramaattinen/mustasukkainen mies, mä en tiedä jaksanko tätä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entajua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entajua

Vieras
Ollaan seurusteltu n.4kk, eli aivan alkutekijöissään tämä homma. Tiedetty ollaan toisemme kuitenkin jo muutama vuosi.
Tässä on viime aikoina tullu ilmi asioita mistä nään punaista, esim.mies sanoo mulle sillain tosissaan että "oot nätisti sitten" jos lähden jonnekin. Ja se loukkaa mua, koska mä otan sen niin että mies kuvittelee että meen sähläämään jonkun kanssa vaikka en todellakaan ole sellainen ihminen. Ja olen sen moooonta kertaa sanonut.

Mies voi ite mennä miten tykkää ja mihin tykkää, ilmottaa mulle vaan et on mökkireissu poikien kanssa ja toinen koko viikonlopun reissu tulossa. Minä toivottelen aina mukavaa iltaa ja nähdään sitte ku tuut ja moido. Mut minä en saa mennä mihinkään kun heti tulee hirvee poru ja alkaa joku pikkumainen erolla vihjaileminen ja uhkaileminen yms.
Eilen mies oli lapsensa kanssa kotona ja mä menin mun kaverille saunaan. Ihan autolla. Mies laitteli viestiä et pitäkää hauskaa ja kivaa tyttöjeniltaa. Jookiitos.
Sitten saatiinkin päähämme mennä poikkeen saunan jälkeen yhden tutun bileissä. Laitoin miehelle viestiä et lähetään sinne kattoon tuttuja et tiputetaan mun auto mun luo ja lähetään siitä. Mieheltä alko tulla ihan älyttömiä viestejä miten mä en kykene selvästi parisuhteeseen ja mies joutuu jatkuvasti pettymään ja mistään ei tule mitään ja hän ei usko että meidän suhde kestää jne. Ihme uhkailua ja tommosta dramaattista asioiden paisuttelua. Ja mä olin tosiaan selvinpäin ja jo yhdeltä yöllä kotona nukkumassa. Nyt mies ei vastaa mun viesteihin eikä puheluihin ja me ollaan jo lapsille luvattu et tehdään jotain porukalla tänään kun mun lapsi tulee kotiin.

Millaset mittasuhteet tää voi vielä saada??? En ees ehkä halua tietää. Oon koko ajan pistäny sen piikkiin et miehellä tosi riitaisa ja likanen suhde ja ero takana (siitä kyllä jo aikaa) ja et tää on nyt vaan jotain alun haparointia kun ollaan kuitenkin vasta 4kk oltu yhdessä, asutaan erillään jne. Mutta mä en jaksa tommosta että maailma kaatuu siihen kun mä lähden käymään kavereita kattoon ja sit oon epäluotettava ja suhde on pilalla. Ystävät on mulle todella tärkeitä ja olen sen miehelle sanonut.

Kun keskustellaan miehen kanssa se on ihan ok ja ymmärtää ja jutellaan tosi rakentavasti ja kaikki on ok. Sitten tulee tämmösiä tilanteita et MITÄ??!!

Ja mulla sitten flippaa täysin jos se tän takia sit pettää lupauksen lapsille!!!!

Puuh, kylläpä autto ja helpotti ees vähän kun sain tän ulos...

Annahan olla tuollaisen. Kuulostaa, että jo seurusteluaikana noin iso ongelma. Entä sitten kun asutte yhdessä ja tulee jo turpiin, jos omilla reissuilla käyt. Huih.

Yhtä helvettiä tulee olemaan, jos tuollaisen matkaan jäät. Se tulee vain pahenemaan. Kohta sinut on eristetty kokonaan kavereistasi ja sukulaisistasi ja sinua syyllistetään ja haukutaan kaikesta mahdollisesta. Pelasta itsesi vielä kun voit. Onneksi et ole vielä lyönyt hynttyitä yhteen tuollaisen kanssa.

Itse lähdin vasta 2 vuoden seurustelun jälkeen. Asuttiin avoliitossa, mutta onneksi ei ollut yhteisiä lapsia. Enkä ole sekuntiakaan katunut. Ainoastaan sitä, että heitin elämästäni 2 vuotta hukaan sairaalloisen mustasukkaisen kuspään kanssa.

4kk yhdessä ja mies käyttäytyy noin.

Ajattele millainen helvetti elämästäsi tulee papin aamenen jälkeen

olet sinä lusikkasi aikamoiseen soppaan tunkenut.

oletko jutellut miehesi eksän kanssa, veikkaisin, että tuo käytös on johtanut senkin suhteen eroon.
ei ole tervettä tuo

miksi olette ottaneet lapset mukaan tähän soppaan, vasta 4kk suhde. silloin ollaan vielä tapailuasteella ja tapaaminen silloin kun lapset ovat muualla.

no kannattaa oman itsesi ja lapsesi vuoksi laittaa ukolle viesti, että kiitti mulle riitti, ei hymyillä kun tavataan

Joo. Nyt näin facebookissa kuvan missä mies on poikansa kanssa elokuvissa.
Mitään ei ole mulle sanonut tai puhunut.
Mulle riitti, lapsille pidetään lupaukset vaikka aikuisilla oliskin vähän vaikeeta.
Pakataan kamppeet ja lähetään kylpylään oman muksun kans! :)
Kiitos vastauksistanne, eiköhän tämä tosiaan ollut nyt tässä.
Harmittaa tietysti julmetusti ja juuri ehditty esitellä toisemme perheillemme ja sit paketti hajoaa. Mut minkäs teet.

Joo. Nyt näin facebookissa kuvan missä mies on poikansa kanssa elokuvissa.
Mitään ei ole mulle sanonut tai puhunut.
Mulle riitti, lapsille pidetään lupaukset vaikka aikuisilla oliskin vähän vaikeeta.
Pakataan kamppeet ja lähetään kylpylään oman muksun kans! :)
Kiitos vastauksistanne, eiköhän tämä tosiaan ollut nyt tässä.
Harmittaa tietysti julmetusti ja juuri ehditty esitellä toisemme perheillemme ja sit paketti hajoaa. Mut minkäs teet.

4 kk on todella lyhyt aika, miksi esitellä jo tuossa vaiheessa uusi mies/nainen lapselle?

Siis ymmärsinhän oikein, että teillä ei eilisillaksi ollut keskenänne sovittuna mitään yhteistä tekemistä? Et siis tehnyt miehelle mitään ohareitakaan menemällä sinne bileisiin? Mikä "pettymys" miehelle tuollainen muka on... Itse mies teki oharit sulle ja lapsellesi. Tuo ei oikeasti hyvää lupaa.

Suhtautuisin muuten aika kriittisesti siihen eron "likaisuuteen" ja riitojen syihin, jos mies on nyt jo sua kohtaan tuollainen. Ainakin jos syyttelee eksäänsä jostain tempuista tai pettämisistä... Että mitähän sielläkin on taustalla todellisuudessa.

Miksi tuollaista nyt pitäisikään jaksaa? Eikö yleensä juuri tapailun/seurustelun alkuvaiheessa toisen häiritsevä, rasittava tai ahdistava käytös ole niitä syitä, joiden vuoksi suhdetta ei jatketa? 4kk:n seurustelun jälkeen ei varmaan ole mikään kauhean dramaattinenkaan juttu erota. Kaikki eivät aina sovi toisilleen eikä kaikki tapailut syvene parisuhteeksi.

Yhteistyössä