Mä oon maailman onnellisin nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja happyhappyjoyjoy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

happyhappyjoyjoy

Vieras
Ai miksi?
Siksi, että mä oon vihdoin ja viimein päässyt eroon mun vuosia kestäneestä ihastuksesta. Se mies oli ihana, sillä oli tunteita mua kohtaan, mutta se ei ikinä edennyt. Mä vaan kärsin vuosia. Kärsin ja rakastin.

Mut tiiättekö mitä?
Nyt se on ohi. Nyt mä oon päässyt siitä ohi.

Ei ole ikävä, ei harmita, en kaipaa. Mä oon yli!! Ja tää on niin hienoa!! Ihan kuin oisin vapautunut vankilasta, mä OON VAPAA!!!!

:D :D :D :D

Kiitos :D Oikeesti, ihan kuin mä voisin taas hengittää. Mä rakastin, niin paljon kuin ihminen voi kinä rakastaa. Mutta nyt mä oon jotenkin siitä niin yli, että mun ei tartte enää täyttää jokaista hetkeä sillä ihmiellä. Se ei tule enää mun uniin, se ei tule enää mun ajatuksiin, se ihminen on täysin poispyyhitty. Ei ole enää mitään. Ja se on niin vapauttavaa.

MÄ oon vapaa!!!! :D
Ja se tuntuu hyvältä.

Onnea! Mulla oli vuosia vuosia sitten täysin samanlainen tapaus, ja tiedän miltä tuntuu kun vihdoin tajuaa päässeensä yli. Nykyään tämän miehen lapsi (tämä mies tosin asuu muualla) on minun lapseni kaveri, ja täysin isänsä kopio. Mua välillä naurattaa kun tuo poika on meillä että tämmöstä tilannetta ei olis joskus uskonut olevan :).

Yhteistyössä