oikeesti apua onko muilla tällastä!!?olen menos treffeille...

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
niin eli olen yli vuoden jutellut mesessä ja puhelimessa ym. skypessä erään maailman ihanimman miehen kanssa, olen siis oppinut hänet jo aika hyvin tuntemaan,se on niiiiin komeekin et apua :D :heart: :p :xmas: ;)
ollaan sovittu et nähdää ens viikolla, hän asuu nii kaukana mut tulee työn takia sillon tänne päin taas, nyt vihdoin viimein päätettiin nähdä vuoden jahkailun jälkeen :heart:
Oon ihan paniikissa aina ekoilla treffeillä (sitten paikan päällä) vaikka muuten olen tosi rohkea ja supersosiaalinen ym. kauhee puhumaan kaikkien kanssa mut kun olen ihastunut johonkin ja se toinen on niin söpökin niin menen ihan kipsiin, mokaan ihan varmaan jotain :ashamed: mun tapana kaataa juomat päälle, vetää ruoka vääränkurkkuun tms :headwall: jotain aina..mut toi jännitys menee about 10minuutis ohi, vaikka olen miten itsevarma eikä mua jännitä mennä sinne paikalle mut sil sekunnilla ku toinen saapuu paikalle ni en tiä mikä muhun iskee hetkeks, se on iha kauheeta eikä yhtää auta et meidän äiti on iha samanlainen säätäjä jolla aina yhtä hyvä tuuri, ku se meni isäpuoleni kanssa 10vuotta sitten treffeille niin sille tuli joku äkillinen mahatauti, sillä tuli pierun kans paska housuun, tosi hienoa :snotty:
miten mä saan jännityksen pois etten nolaa itseäni? :ashamed:

juu vois olla iha hyvä idea... nähdää kyl keskellä viikkoa et viitti ihan ranttaliks vetää:D tosin mulla on lapset sillon yökylässä ja olen sopinut että menen kaverin luo yöksi ku mulla on avain sen luo ettei tarvi ajaa niin myöhään kotiin ku mullaki 45min ajomatka..oon niin huono juomaan paitsi sillon ku lähen viihteelle, ei sillai et siinä ois mitää pahaa mut en oo vaan tottunut juomaan ees saunakaljaa :D pakko opetella..

ota jotaki väkevämpää (vain pieni tilkka) mikä ei haise..siiderin hajun tunnistaa,jos ei toinen osapuoli oo ottanu mitään.. :) Vaikkapa jotain minttu-juttua tai vaikka terva-juttua.. heh..taidan olla asiantuntija :)

:laugh: :laugh: kauhee ku tälleen väsyneenä naurattaa tuo kakkahuumori :snotty: mä kyllä kuolisin häpeästä jos paskoisin housuuni ensitreffeillä :o oikeesti, jo pelkästä pierusta oisin takuulla niin nolona etten kehtais enää tavata, saati sitten että tulis kauhallinen housuun samalla :snotty:

Siinähän se jää sulaa, kun vääntää tortut housuun :D

Hei, mie pierasin miun nykysen miehen naamalle toisilla treffeillä :snotty: Emännäkseen otti silti ja vei vihillekin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:

Hei, mie pierasin miun nykysen miehen naamalle toisilla treffeillä :snotty: Emännäkseen otti silti ja vei vihillekin :D

tää taktiikka vissiin toimii sitte :laugh: täytysk kokeilla,siinä vaiheessa mä repeisin nauruun ja poruun samaan aikaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:

tää taktiikka vissiin toimii sitte :laugh: täytysk kokeilla,siinä vaiheessa mä repeisin nauruun ja poruun samaan aikaan :laugh:

Juu, miehet tykkää, vaikka toista väittävät :laugh: Kyllä siinä miullakin meinas itku tulla häpeästä, kun toinen oli vielä niin ymmärtäväinen. Sattuuhan noita tai muuta taisi kommentoida siihen. Jälkeenpäin kyllä sanoi, että aika pahalle haisit :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Kerro sille, et sie jännität sikana ja oot siks ihan sekopää! Miun mies sanoo, et se on nähny miut kerran elämässään ujona, meijän ekoilla treffeillä :heart:

Kehtaako tällasta sanoa suoraan sille? mun kaveriki sano et mun pitää kertoo sille se asia niin sit mua ei enää jännitä
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:

Huutonauru :laugh:

Yhteistyössä