Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:kaunis taulu... =) ja tuo mies...niin kovin tutunnäköinen...onkohan pistäytynyt joskus meillä...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mistä tuollaisia isoja spiderman pukuja saa??
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:kaunis taulu... =) ja tuo mies...niin kovin tutunnäköinen...onkohan pistäytynyt joskus meillä...![]()
![]()
just pääsin kirjottamasta et meillä menee paremmin |O mä en kestä näitä syytöksiä :kieh: meillä on sataprosenttinen luottamus :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mistä tuollaisia isoja spiderman pukuja saa??
kröhöm... ku se ei oo mikään puku... enkai mä nyt mitään feikkiä meille ottais nurkkiin pyörimäänse on ihan ihka oikee spider man
en vaan oo viittiny puhua siitä paljoo...noh...te tiiätte julkimon vaimon elämän :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mistä tuollaisia isoja spiderman pukuja saa??
kröhöm... ku se ei oo mikään puku... enkai mä nyt mitään feikkiä meille ottais nurkkiin pyörimäänse on ihan ihka oikee spider man
en vaan oo viittiny puhua siitä paljoo...noh...te tiiätte julkimon vaimon elämän :saint:
pöh, no siinä tapauksessa mitä kautta voisin tilata tuon sinun miehesi ja mikä sen hinta olisi?
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mistä tuollaisia isoja spiderman pukuja saa??
pöh, no siinä tapauksessa mitä kautta voisin tilata tuon sinun miehesi ja mikä sen hinta olisi?
laita sä sun mies tuleen meille vk lopuks ni saat ton spaikun sitä vastoin vk lopuks...![]()
psst..se ei oo mitenkään kovin hyvin varusteltu :saint: