Mä oon haaveillu tästä jo vuosia, NYT MÄ SEN SAIN!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä sanoin että älkää kattoko sitä miestä :kieh: meillä menee jo paljon paremmin :p :whistle:

Taulun sain äitiltä...se on ollu äitin ja isin makkarissa... Tuo on vielä sellanen oikeen jättijätti juliste =)

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
kaunis taulu... =) ja tuo mies...niin kovin tutunnäköinen...onkohan pistäytynyt joskus meillä... :whistle: :D

just pääsin kirjottamasta et meillä menee paremmin |O mä en kestä näitä syytöksiä :kieh: meillä on sataprosenttinen luottamus :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
mistä tuollaisia isoja spiderman pukuja saa??

kröhöm... ku se ei oo mikään puku... enkai mä nyt mitään feikkiä meille ottais nurkkiin pyörimään :whistle: se on ihan ihka oikee spider man :D en vaan oo viittiny puhua siitä paljoo...noh...te tiiätte julkimon vaimon elämän :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
kaunis taulu... =) ja tuo mies...niin kovin tutunnäköinen...onkohan pistäytynyt joskus meillä... :whistle: :D

just pääsin kirjottamasta et meillä menee paremmin |O mä en kestä näitä syytöksiä :kieh: meillä on sataprosenttinen luottamus :saint:

Hehe, kuin sä ton teit, ilman nimmaria ? ja ihana taulu ja mies, mustakin se kyllä näyttää kovin tutulta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:

kröhöm... ku se ei oo mikään puku... enkai mä nyt mitään feikkiä meille ottais nurkkiin pyörimään :whistle: se on ihan ihka oikee spider man :D en vaan oo viittiny puhua siitä paljoo...noh...te tiiätte julkimon vaimon elämän :saint:

pöh, no siinä tapauksessa mitä kautta voisin tilata tuon sinun miehesi ja mikä sen hinta olisi :D?

pöh, no siinä tapauksessa mitä kautta voisin tilata tuon sinun miehesi ja mikä sen hinta olisi :D?

laita sä sun mies tuleen meille vk lopuks ni saat ton spaikun sitä vastoin vk lopuks... :whistle:
psst..se ei oo mitenkään kovin hyvin varusteltu :saint:

laita sä sun mies tuleen meille vk lopuks ni saat ton spaikun sitä vastoin vk lopuks... :whistle:
psst..se ei oo mitenkään kovin hyvin varusteltu :saint:

heh, pistetään harkintaan.. ;)

Yhteistyössä