Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
:hedwall:
Ollaan oltu naimisissa 4 vuotta ja meillä on 2 lasta.Parisuhde on vetänyt viimeisiä jo ainakin 2 vuotta ellei pidempäänkin.Olen todella tympääntynyt tän hetkiseen elämäämme ja tahtoisin erota, mutta mies ei.Ylläri!
Tavatessamme mies oli ihan normaali suomalainen mies.Kävi töissä jne.
Nykyään mies ei käy töissä, tätä on jatkunut jo viime syksystä asti. Mä olen jumalattoman tympääntynyt maksamaan kaiken kun mies ei edes tee elettäkään että hakis töitä!! Vetoaa vaan ettei duunia ole.Joo, rakennusalalla on rankkaa,mutta silti. :kieh:
Mä olen hoitovapaalla,mutta käyn osapäiväisesti töissä.Mun tuloilla maksetaan 4-hengen eläminen ja laskut.Vituttaa jo suoraan sanottuna!!
Toinen asia mikä tossa ukossa ällöttää on sen mielipiteettömyys! Mitä vaan voi sanoa tai kysyä niin hällä ei ole minkään valtakunnan mielipidettä asiaan, tai toisin sanoen ei uskalla sanoa sitä ettei vain vaimo suutu! Voi kiesus sentään. :kieh:
Kavereita tuolla ei ole käytännössä lainkaan eli makaa kaikki päivät kotona.Ja mä en voi sietää tollasta!
Mulla on ikää alle 30.v. ja tää tilanne on jatkunu jo pian vuoden! Onko mun elämä tuhoon tuomittu tuollaisen mitään aikaan saavan tehottomuuden kanssa vai mitä pitäis tehdä?
Mä tahdon itselleni MIEHEN, jolla on OMAT mielipiteet ja joka on itsetoimeentuleva.En tarvitse itselleni elättäjää, mutta vituttaa suunnattomasti kun äijälle pitää antaa maitorahakin kauppaan mukaan! :kieh:
Jooh...näinhän se on tämä tasa-arvon aika.
Nainen jos on kotona niin se on Ok, mutta mieheltä odotetaan edelleen että hän elättää jos ei muuta niin ainakin itsensä.
Eli perinteinen, miehen rahat ovat yhteisiä naisen rahat hänen omiansa, pätee tässäkin asiassa jossain mielessä.
Ei kun elätät vaan perhettäsi, niin ne miehetkin ovat tehneet jo aikojen alusta lähtien.
Sinun on vain nieltävä tämä nyt. =)
Ps: yrität pitää vielä talutusnuoraa itse tiukalla "jakamalla" maitorahoja miehellesi, eikö hänellä ole käyttöoikeutta pankkitiliisi ?