Mua houkutellaan siiderille ja mä olen pisteillä,voi itku..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Mies ja mun kaveri tuossa muutamat juomat meinaa ottaa,karkkia ym.on täällä kanssa houkuttimena ja mä olen pisteillä :kieh: :kieh:
grillataan jne.jne.

Voi räkä,tätä tää elämä ny on,en voi sitä herkkupäivääkään oikein tänään pitää koska se oli jo tiistaina :whistle:

2,5 pojoa jäljellä

Heeelp!

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
lainaa pisteitä tulevilta päiviltä...
yleensä mä lainaan ns. kolme pistettä per päivä...
:D

hmmmmm.... =)

niin ja silti olen laihtunut vajaa 10kg..
mut kuhan ei ota tavaksi...

:D

Mulla on nelisen kiloa lähtenyt,kymmeneen tavoittelen.

Hitto,teijän piti sanoa että pysy tiukkana nyt!!! :kieh: :xmas:

saanen sanoa tähän että todella typerää tollanen pisteiden lasku! Syökää hyvät ihmiste sitä mitä huvittaa ja millon huvittaa. Älkääkä kitkutelko elämäänne joidenkin typerien pisteiden varassa.
Tää elämä eletään vaan kerran joten jokainen päivä tulee elää silleen kun haluaa. Järki käteen, elämässä paljon tärkeämpiä asioita kuin jotkut pisteet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
saanen sanoa tähän että todella typerää tollanen pisteiden lasku! Syökää hyvät ihmiste sitä mitä huvittaa ja millon huvittaa. Älkääkä kitkutelko elämäänne joidenkin typerien pisteiden varassa.
Tää elämä eletään vaan kerran joten jokainen päivä tulee elää silleen kun haluaa. Järki käteen, elämässä paljon tärkeämpiä asioita kuin jotkut pisteet.

öö...sitten olisin satakiloinen jos saisin syödä mitä haluan ,milloin haluan B)

Sulla ei tietty ole kotona light-siideriä? Niissä on muistaakseni 1-1,5 pistettä/puolen litran pullo. Grillilihaa ja makkaraa voit huoletta syödä, jos kera olis iiiiiiiso salaattiannos. Kyllä ne rehut sitten kuljettaa kaiken moskan suolesta pikapikaa uloskin. Karkit on paha. Itekään en pysty pitämään niistä näppejäni erossa. Mutta sitten huomenna pitkälle kävelylenkille! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

öö...sitten olisin satakiloinen jos saisin syödä mitä haluan ,milloin haluan B)

siinäpä se tulikin..
mut ite asiassa mä en oo jääny mistään herkusta paitsi vaikka lasken pisteitä..
ne on muuten melekosia ne annokset mitä saa syödä pisteisiin verrattuna