M
Me Myself and I
Vieras
Ihan olet itse itsestäsi antanut pimeän kuvan,sori nyt vaan.Luepas ihan huviksesi mitä olet kirjoitellut täällä....kukaan ei ole käskenyt tilittää täällä jok ikistä asiaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Me Myself and I:Ihan olet itse itsestäsi antanut pimeän kuvan,sori nyt vaan.Luepas ihan huviksesi mitä olet kirjoitellut täällä....kukaan ei ole käskenyt tilittää täällä jok ikistä asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Suljettu osasto olisi kyllä sinulle oikea paikka vähäksi aikaa, missä saisit asianmukaista hoitoa.
Ja tätä ei ollut kirjoitettu millään pahalla, vaan auttamismielessä.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja Me Myself and I:Ihan olet itse itsestäsi antanut pimeän kuvan,sori nyt vaan.Luepas ihan huviksesi mitä olet kirjoitellut täällä....kukaan ei ole käskenyt tilittää täällä jok ikistä asiaa.
Ja sekö oikeuttaa haukkumisen?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Suljettu osasto olisi kyllä sinulle oikea paikka vähäksi aikaa, missä saisit asianmukaista hoitoa.
Kiitos!Ymmärrän ettei pahalla sinä sanot,mutta ei mulla ole mitään syytä olla suljetun oven takana,jos lääkäri olisi päätänyt niin, niin olisin kunnellut mutta lääkäri pääti että lopetan lääket,sekä että voit varma arvaata miten ärsyttää se kun lääkäri sano mulle yks asia ja joku palstalainen tulee heitämään kakka että tarvit suljetua
Alkuperäinen kirjoittaja Me Myself and I:Ei tietenkään,mutta onhan se selvä että ihmisille tulee tietty mielikuva jos joku on palstalla päivittäin.Eikä kaikki tykkää kaikista,niin se vaan on.Tuntuu ettei joillakin ole muuta elämää, kun pitää kertoa kaikki asiat omasta elämästään.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja Me Myself and I:Ei tietenkään,mutta onhan se selvä että ihmisille tulee tietty mielikuva jos joku on palstalla päivittäin.Eikä kaikki tykkää kaikista,niin se vaan on.Tuntuu ettei joillakin ole muuta elämää, kun pitää kertoa kaikki asiat omasta elämästään.
Kyllä mutta minä en ala haukkumaan ketään.Nätisti voi käyttäytyä jos haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ädä:en mä ainakaan nauranut vaikka tunnistin sut siellä plussan kuvauksissa söpön tyttäres kanssa :hug: älä ota niin vakavasti tätä palstaa..on muakin sanottu huoran näköseksi,huonoksi synnyttäjäksi jne..![]()
kiitos =) :hug:
kuka sua haukkui niin? :|
harmaatja joku linkitty mun kuvankin tosiaan tänne ja kirjotti alle et huoran näköinen palstalainen..
Miks et enää vastaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Suljettu osasto olisi kyllä sinulle oikea paikka vähäksi aikaa, missä saisit asianmukaista hoitoa.
Kiitos!Ymmärrän ettei pahalla sinä sanot,mutta ei mulla ole mitään syytä olla suljetun oven takana,jos lääkäri olisi päätänyt niin, niin olisin kunnellut mutta lääkäri pääti että lopetan lääket,sekä että voit varma arvaata miten ärsyttää se kun lääkäri sano mulle yks asia ja joku palstalainen tulee heitämään kakka että tarvit suljetua
Niin ja kerro syy miksi päätit nin?
Alkuperäinen kirjoittaja kyselemässä:No mitä sinä itse ajattelet? Millainen olet omasta mielestäsi?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Miks et enää vastaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Suljettu osasto olisi kyllä sinulle oikea paikka vähäksi aikaa, missä saisit asianmukaista hoitoa.
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja kyselemässä:No mitä sinä itse ajattelet? Millainen olet omasta mielestäsi?
Mä en ole kysynyt minkäläinen olen omasta milestäni,mä kysyn miksi noin radikaalinen palstan diagnoosi?
Omasta mielestäni olen temperamenttinen ja vähän ahdistunut sekä herkkä joka mieti liika turhia
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:on se kiva kun joku heitä että tarvitsen suljetua mutta loppujen loppuksi ei vasta minkä takia
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä en ole kysynyt minkäläinen olen omasta milestäni,mä kysyn miksi noin radikaalinen palstan diagnoosi?
Omasta mielestäni olen temperamenttinen ja vähän ahdistunut sekä herkkä joka mieti liika turhia
Vaikka kuinka olen huolissaan niin mulla on muuta jatelttava,huoli on vain mun päässä eli mun pakkoajatukset,mutta ei se mulle mikä este ole rakentaa,leikkiä lasten kanssa ,shoppailla,tehdä ruokaa ,siivota.Mä vaan osaa niitä sietä kun tiedän että ne on pakkoajatukset ,pakkohuoli ja tiedän myös etten ole invaliidi ja voin kakki tehdäAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Miks et enää vastaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Suljettu osasto olisi kyllä sinulle oikea paikka vähäksi aikaa, missä saisit asianmukaista hoitoa.
Mä heitän arvauksen:
Kun ihmisellä on paljon noita oloja, joiden takia ne oloista johtuvat murheet, jotka kuitenkin tajuaa oloiksi (terveys asiat) on samalla viivalla kun oikeat konkreettiset asiat (no ne tapetit) ja hän puhuu niistä molemmista samana päivänä niin, että kuulostaa siltä, kuin juuri se juttu olisi just nyt se maailman suurin henkilökohtainen ongelma, antaa itsestään tosi sekavan kuvan. Eihän ihmiselle, joka on huolissaan terveydestä, ole mitään väliä millasta tapettia johonkin laitetaan, ei sen pitisi mahtua samaan päähän.
Sun elämä palstalta luettuna kuulosta totaalliselta kaaokselta ja terapian tarpeessa varmaan koitti sanoa, että siihen kaaokseen pitäisi saada jotain järjestystä.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Vaikka kuinka olen huolissaan niin mulla on muuta jatelttava,huoli on vain mun päässä eli mun pakkoajatukset,mutta ei se mulle mikä este ole rakentaa,leikkiä lasten kanssa ,shoppailla,tehdä ruokaa ,siivota.Mä vaan osaa niitä sietä kun tiedän että ne on pakkoajatukset ,pakkohuoli ja tiedän myös etten ole invaliidi ja voin kakki tehdäAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Miks et enää vastaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Suljettu osasto olisi kyllä sinulle oikea paikka vähäksi aikaa, missä saisit asianmukaista hoitoa.
Mä heitän arvauksen:
Kun ihmisellä on paljon noita oloja, joiden takia ne oloista johtuvat murheet, jotka kuitenkin tajuaa oloiksi (terveys asiat) on samalla viivalla kun oikeat konkreettiset asiat (no ne tapetit) ja hän puhuu niistä molemmista samana päivänä niin, että kuulostaa siltä, kuin juuri se juttu olisi just nyt se maailman suurin henkilökohtainen ongelma, antaa itsestään tosi sekavan kuvan. Eihän ihmiselle, joka on huolissaan terveydestä, ole mitään väliä millasta tapettia johonkin laitetaan, ei sen pitisi mahtua samaan päähän.
Sun elämä palstalta luettuna kuulosta totaalliselta kaaokselta ja terapian tarpeessa varmaan koitti sanoa, että siihen kaaokseen pitäisi saada jotain järjestystä.
en voi harmaana purkata mitään kun kaikki kuitenkin tunnista :'(Alkuperäinen kirjoittaja vieras:peiliin on syytä katsoa:
-Olet itse täällä puhunut asioistasi
-Itse olet kuvasi näytille laittanut
-itse olet valittanut näyttäväsi lihavalta mahasi kanssa
-Jatkuva "marmatus"asioista ja varmasti saat erilaisia kommentteja
-Älyttömiä tempauksia teet ja niistä saat myös täältä kritiikkiä
-Kerrot yleisesti kaikista teidän sairauksista
-Omista mielenterveys ongelmista
Miksi? Miksi haluat nämä niin julki tuoda ja miksi vielä kuvasi näytille laitat? Sinä itse olet aiheuttanut nämä kaikki ja olisit voinut esim. purkautua tuskaasi täällä nimettömänä.
Itse olet julkisesti tuonut nämä esille ja varmasti monien silmissä olet "naurettava". Se on myös itse kestettävä, että saat erilaisia mielipiteitä sinun kysymyksiin ja asioihin.