mie olen niiin pettynyt ja vihainen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lotta-sikuriina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lotta-sikuriina

Vieras
eilen yöllä täällä tilitin kun olin juuri tehnyt predictorin raskaustestin, joka antoi miulla hyvin heikon plussan.
No, tänään kun tein uuden testin, kaksikin ja eri merkkiset niin molemmat näytti negaa!!

Mie olen nyt niin pettynyt ja vihainen..tekisi mieli soittaa predictor-testien valmistajalle ja haukkua ne lyttyyn kun tällä lailla turhaa toivoa herättelevät =(

Alkuperäinen kirjoittaja lotta-sikuriina:
eilen yöllä täällä tilitin kun olin juuri tehnyt predictorin raskaustestin, joka antoi miulla hyvin heikon plussan.
No, tänään kun tein uuden testin, kaksikin ja eri merkkiset niin molemmat näytti negaa!!

Mie olen nyt niin pettynyt ja vihainen..tekisi mieli soittaa predictor-testien valmistajalle ja haukkua ne lyttyyn kun tällä lailla turhaa toivoa herättelevät =(

Miten voi olla mahdollista :O

predictor ja clearblue on ollu mulle hyviä,ne näytti tytöllä haaleaa viivaa ja halpis prisma testi negaa,käy lekurissa jos tuntuu,onnea vauvan saantiin jos haluat ,mutta älä mieti liikkaa joskus vaan kestää

Predictor kai on aika herkkä testi...ja siihenkin tuli haalea viiva.
Eli ehkä oletkin raskaana, mutta niin alusta vasta, että nämä toiset testit (eivät niin herkät) ei pysty vielä raskautta toteamaan.
Tällainen teoria mulla. Mä itse sain useamman negatuloksen raskaustesteistä vaikka olinkin raskaana...
Odota vaikka viikko, ja testaa uudelleen. Toivotaan parasta :flower:

Yhteistyössä