M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Toisille tämä paikka on ainoa johon voi purkaa mieltään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisitko etsiä tukea jostain muualta netistä? Ja olla kasvoton siellä? Täällä kävisit muuten kirjoittamassa ja toisella palstalla kirjoitellen näistä pahoista oloista?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:en olisi ottanut vakavasti jos en ole saanut sellaista ihan joka viestissä
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:kasvaton on paras tapa olla,paisti en tiedä missä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:kasvaton on paras tapa olla,paisti en tiedä missä :ashamed:
Täältä sä voisit saada enemmän sellaista oikeanlaista tukea siihen huonoon oloon.
http://www.tukiasema.net/
Ja hei, se että sulle kirjoittaa joku, että sun kannattaisi mennä lääkäriin tai olla hetken aikaa pois palstalta, ei tarkoita sitä että sä olisit niiden mielestä sairas sekopää, joka ärsyttää ja on perseestä. Kyllä täällä on paljon sellaisia ihmisiä, jotka ajattelee että sulla ei ole hyvä olla, ja että sun oman olon vuoksi ehdotetaan sitä lääkäriä. Ei siksi, että sua pidettäisi hulluna. Ahdistusten ja pelkojen kanssa on aika rankka selvitä ilman ammattiapua. Sinullakin on varmasti niin paljon käsiteltäviä asioita.
Ja kun sulle ehdotetaan pientä taukoa palstalta, niin ei kaikki ehdota sitä siksi että susta pitäisi päästä eroon. Vaan siksi, että kun näkee minkälaista paskaa sieltä tulee niskaan ja miten se suhun vaikuttaa, niin monilla tulee sellainen olo, että se on sun itsesi kannalta parempi jos sä olisit täältä pois jonkin aikaa, etkä altistaisi itseäsi tälle. Ei täällä kannata olla, jos siitä tulee enemmän mielipahaa kuin iloa.
Alkuperäinen kirjoittaja miero:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:en olisi ottanut vakavasti jos en ole saanut sellaista ihan joka viestissä
no mä tykkään susta edelleen ja sä oot musta ihan ok tyyppi ja en ymmärrä miks saat jatkuvasti jaskaa niskaas palstalla :hug:
mä en ainakaan oo saanu susta tollasta kuvaa kun kirjoitat vaan erittäin rakastavan ja huolehtivan äidin jolla on ongelmia masennuksen kanssa. eli ihan tavallisen äidin kuvan olen sinusta kirjoituksiesi perusteella saanut :hug::flower:
Alkuperäinen kirjoittaja peda:Vaihda nimimerkkiä ja rupee kirjotteleen järkeviä!
Alkuperäinen kirjoittaja kettu:tällaset laittaa niin v*tuttamaan kun joku täällä itkee jotain hel*etin tapetteja ja onko seinässä reikä ja mihin rappuset yms. yms.
olen strippari, enkä olekaan yms. yms.
toisilla on oikeasti ongelmia oikeassa elämässä, läheisen kuolema, toisen läheisen sairaus yms. yms.