Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi::wave: :wave: :wave:
Kyllä tää hiihtoloma tuli juuri tarpeeseen, että saa tehtäviä pois =)
Alkuperäinen kirjoittaja op:missä opiskelette? itselläni myös kasa etätehtäviä tekemättä, kun en tiedä aionko suorittaa koulutusta loppuun. ennestään jo kaksi ammattia...
Alkuperäinen kirjoittaja Marjaana:Ihana, että joku on ahkeraMinä en ole, koko ajan vaan väsyttää ja väsyttää...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heeh:Minä olen saanut päivän aikana yhden kurssin väsättyä alusta loppuunnyt pitäisikin saada parissa päivässä yksi ruotsin kurssi tehtyä pois alta, viddu.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja heeh:Minä olen saanut päivän aikana yhden kurssin väsättyä alusta loppuunnyt pitäisikin saada parissa päivässä yksi ruotsin kurssi tehtyä pois alta, viddu.
Kuinka kielten kurssin saa tehtyä niin nopeasti pois? Meillä on amk:ssa 80% läsnäolopakko (joka ei kylläkään kohdallani toteudu), paljon suullisia harjoituksia ja lopussa sekä kirjallinen että suullinen koe. Ihmettelen kovasti kun joku sanoi suorittavansa enkkua/ruotsia verkkokurssina.
Alkuperäinen kirjoittaja V:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja heeh:Minä olen saanut päivän aikana yhden kurssin väsättyä alusta loppuunnyt pitäisikin saada parissa päivässä yksi ruotsin kurssi tehtyä pois alta, viddu.
Kuinka kielten kurssin saa tehtyä niin nopeasti pois? Meillä on amk:ssa 80% läsnäolopakko (joka ei kylläkään kohdallani toteudu), paljon suullisia harjoituksia ja lopussa sekä kirjallinen että suullinen koe. Ihmettelen kovasti kun joku sanoi suorittavansa enkkua/ruotsia verkkokurssina.
Mitä tahansa avoimen AMK:n verkko-opetuksena järjestettäväähän voi noin opiskella jos vaan mukaan pääsee...
Alkuperäinen kirjoittaja Boycott:Onnittelut! :flower: Mun ei onneksi tarvi enää tehdä tehtäviä, valmistuin nyt jouluna. Nyt tuntuu että vapaa-aikaa on liiaksikin.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Boycott:Onnittelut! :flower: Mun ei onneksi tarvi enää tehdä tehtäviä, valmistuin nyt jouluna. Nyt tuntuu että vapaa-aikaa on liiaksikin.. =)
Eikö tunnukin hassulta? Sain paperini viime perjantaina ja nyt en tiedä mitä tekisin. 3,5 vuotta olin miltei jatkuvasti kiinni tehtävissä, ja nyt ei ole mitään tekemistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Boycott:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Boycott:Onnittelut! :flower: Mun ei onneksi tarvi enää tehdä tehtäviä, valmistuin nyt jouluna. Nyt tuntuu että vapaa-aikaa on liiaksikin.. =)
Eikö tunnukin hassulta? Sain paperini viime perjantaina ja nyt en tiedä mitä tekisin. 3,5 vuotta olin miltei jatkuvasti kiinni tehtävissä, ja nyt ei ole mitään tekemistä.
Juuh, rupesin kutomaan miehelle villapaitaa ja lapsille myssyjä..![]()