V
vierailija
Vieras
No tuskin. Tulipa vaan mieleen, kun täällä joku puhui hammaslääkäristä ja joku toinen siitä, et onko Käärijällä korkeakoulutettuja faneja.Siis joku homohammaslääkäri. Nyt taitaa kyllä liipata läheltä....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tuskin. Tulipa vaan mieleen, kun täällä joku puhui hammaslääkäristä ja joku toinen siitä, et onko Käärijällä korkeakoulutettuja faneja.Siis joku homohammaslääkäri. Nyt taitaa kyllä liipata läheltä....
Huomaa, miten vähän tiedät. Ruoskaa on nimenomaan Kärtsän biisi. Eka versio oli jo valmiina ennen kuin Erika pyydettiin mukaan.Vain yksi noista on Kärtsän oma biisi.
En ole toi kenelle vastasit mutta yksi vähän antifani kumminkin. Ja olen ollut useamman kerran Kärtsän keikalla ja siellä sitä vasta vahvistuukin tunne, että ei hitto, ei oo ihan järkevien ihmisten menoa. Useampi kerta piti käydä, koska yritin saada kiinni siitä hypestä. Juu ei, rumaa kielenkäyttöä, typeriä juttuja, selkään taputusten hakua. Ja mä jopa tykkään muutamasta biisistä kuunneltuna, esim. Ruoska, Autiomaa ja Kot Kot (jep). Mut ne keikat, ei.
Juu, ja noista tuon tyylisistä haastatteluista havaitsee, että kertoo sitä, mitä ajattelee kysyjän ja yleisön haluavan kuulla. Siis ei ole pakko avata sen enempää, en sitä tarkoita, mutta itse en ainakaan saa noista kauheasti.Se johtuu siitä että kertoo aina ne samat asiat, kun joko ei halua avata elämästään mitään muuta tai sitten ei vaan ole mitään muuta. Se on sellainen tyyppi joka puhuu paljon mutta sanoo vähän ja aina samoja asioita.
Häh? Itse etsin noin pari kuukautta sitten itselleni uutta hammaslääkäriä, kun vanha jäi eläkkeelle. Yhtä paljon näytti olevan mies kuin naishammaslääkäreitä.Siis kuka julkkishammaslääkäri on homo? Hammaslääkärithän on kaikki jotain kympin tyttöjä, joiden hermo vaan petti lääkiksen pääsykokeissa
Camoon itsellesi, ei ollut mitään lässytystä. Miksi kuuntelit, jos ei kiinnosta. Muita kiinnostaa.Se oli kyl tosi kliseistä ”mielenterveydestä” lässytystä, hei c’moon…
Kuten Joksuja vaiTai fiksuja artisteja.
Kyllä, se on uran lopun merkki. Ei musiikilla enää pärjää niin täytyy alkaa tekemään muita juttuja.Ei artistit lähde tekemään mitään podcasteja, ne tekee musiikkia. Sitten kun lopettaa uransa voi olla ajankohtaista, jos intoa riittää.
Älä sitten mene keikoille, yksinkertaista. Jostain syystä kuitenkin monet, myös ihan hemmetin fiksut ja korkeakoulutetut ihmiset rakastavat Kärtsän keikkoja.En ole toi kenelle vastasit mutta yksi vähän antifani kumminkin. Ja olen ollut useamman kerran Kärtsän keikalla ja siellä sitä vasta vahvistuukin tunne, että ei hitto, ei oo ihan järkevien ihmisten menoa. Useampi kerta piti käydä, koska yritin saada kiinni siitä hypestä. Juu ei, rumaa kielenkäyttöä, typeriä juttuja, selkään taputusten hakua. Ja mä jopa tykkään muutamasta biisistä kuunneltuna, esim. Ruoska, Autiomaa ja Kot Kot (jep). Mut ne keikat, ei.
Ei vitsi, oliko oikeesti!!!??Huomaa, miten vähän tiedät. Ruoskaa on nimenomaan Kärtsän biisi. Eka versio oli jo valmiina ennen kuin Erika pyydettiin mukaan.
No olihan. Kaikki kliseet tuli siinä, muttei pahemmin mitään oivalluksia, ainakaan minulle.Camoon itsellesi, ei ollut mitään lässytystä. Miksi kuuntelit, jos ei kiinnosta. Muita kiinnostaa.
Olet selvästi katsonut ja kuunnellut aivan liian monta K:n haastattelua ja luultavasti vielä useamman moneen kertaan. Tällaisille, jotka ei ole jokaista haastattelua kuullut, oli tuo podcast ihan mielenkiintoinen.Se johtuu siitä että kertoo aina ne samat asiat, kun joko ei halua avata elämästään mitään muuta tai sitten ei vaan ole mitään muuta. Se on sellainen tyyppi joka puhuu paljon mutta sanoo vähän ja aina samoja asioita.
Niin, varmaan niitä, jotka ei isommin yleensä kelaa mitään tuollaisia juttuja.Camoon itsellesi, ei ollut mitään lässytystä. Miksi kuuntelit, jos ei kiinnosta. Muita kiinnostaa.
En ole ja aiemmissa on aina ollut kyllä jotain uutta tai erilailla mielenkiinto pysynyt yllä.Olet selvästi katsonut ja kuunnellut aivan liian monta K:n haastattelua ja luultavasti vielä useamman moneen kertaan. Tällaisille, jotka ei ole jokaista haastattelua kuullut, oli tuo podcast ihan mielenkiintoinen.
Se, että kamppailet mt-ongelmien kanssa ei helpota podcasteja kuuntelemalla. Kannattaa mennä ihan puhumaan asioista ammattilaisen kanssa.Niin, varmaan niitä, jotka ei isommin yleensä kelaa mitään tuollaisia juttuja.
Itse en menisi miehelle.Häh? Itse etsin noin pari kuukautta sitten itselleni uutta hammaslääkäriä, kun vanha jäi eläkkeelle. Yhtä paljon näytti olevan mies kuin naishammaslääkäreitä.
Useilla artisteilla on erilaisia kausia. Uusi kausi on alkamass, kuten K on vihjannut. Kärtsä on joka tapauksessa myös viisujen jälkeen tehnyt keskenään hyvin erilaisia biisejä, collabeja ja noissa VE-biisessäkin on variaatiota. Jos jaksaisit keskittyä, huomaisit sen kyllä.Kommentoinkin sitä, mihin se on viisujen jälkeen mennyt.
Nyt oli puhe musiikin kuuntelusta tallenteina.Älä sitten mene keikoille, yksinkertaista. Jostain syystä kuitenkin monet, myös ihan hemmetin fiksut ja korkeakoulutetut ihmiset rakastavat Kärtsän keikkoja.
Keskittymisestä kiinni!Useilla artisteilla on erilaisia kausia. Uusi kausi on alkamass, kuten K on vihjannut. Kärtsä on joka tapauksessa myös viisujen jälkeen tehnyt keskenään hyvin erilaisia biisejä, collabeja ja noissa VE-biisessäkin on variaatiota. Jos jaksaisit keskittyä, huomaisit sen kyllä.
Joksuja kuuntelee vain kaikki akateemikot. Edes akateemiset eivät ymmärrä heidän hienouttaan.Kuten Joksuja vai![]()
Haastattelussa oli tarkoitus näyttää esimerkkiä siitä, että mielenterveydestä pitää puhua.No olihan. Kaikki kliseet tuli siinä, muttei pahemmin mitään oivalluksia, ainakaan minulle.
S. o. s. eri paketeissaUseilla artisteilla on erilaisia kausia. Uusi kausi on alkamass, kuten K on vihjannut. Kärtsä on joka tapauksessa myös viisujen jälkeen tehnyt keskenään hyvin erilaisia biisejä, collabeja ja noissa VE-biisessäkin on variaatiota. Jos jaksaisit keskittyä, huomaisit sen kyllä.
Miksi jankkaat ilmiselvän trollin kanssa?Haastattelussa oli tarkoitus näyttää esimerkkiä siitä, että mielenterveydestä pitää puhua.
Haastattelijana toimii MIELI ry:n asiantuntijapsykologi Julia Sangervo. Tässä on ne asiat, joista keskusteltiin. Ihan pystyy harppaamaan ohi, jos ei jokin keskustelunaihe kiinnosta.
.00:52 Miksi Käärijä lähti mukaan Mielinauha-kampanjaan?
03:38 Milllaisia vaikutuksia fyysisellä sairastumisella oli mielenterveyteen?
27:32 Miksi epäonnistumista ei kannata pelätä?
31:26 Miten valtava julkisuus on vaikuttanut mielen hyvinvointiin?
43:24 Miten nuorten kokemia menestyspaineita voi käsitellä?
49:26 Mikä ajatus kantaa vaikeiden aikojen yli?
Juuri näin. Podcastit ja keskustelupalstoilla notkuminen ei paranna mieltä. Siihen tarvitaan ammattilaisen apua.Se, että kamppailet mt-ongelmien kanssa ei helpota podcasteja kuuntelemalla. Kannattaa mennä ihan puhumaan asioista ammattilaisen kanssa.