K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse asiassa Jere itse sai suurta apua siitä tiedosta, että hänen ihailemallaan jääkiekkoilijalla oli sama sairaus. Juuri sen takia hän kertoo tästä julkisuudessa.
Ammattimaista apua tarvitaan toki, mutta aina sitä ei osaa itse hakea, kun keskitytään fyysiseen sairauteen. Tästäkin puhuttiin podcastissa.
Keskustelupalstoilla on joskus helpompi puhua anonyyminä sairaudestaan tai ongelmistaan, ennen kuin rohkaistuu hakemaan apua. Kun mieheni joutui onnettomuuteen ja oli sairaalassa, selasin vauva-palstaa ja selvisin sen avulla tunnista toiseen, kunnes mitään ei ollut enää tehtävissä. Vasta sitten alkoi tulla sitä muuta apua.
Ai kenellä?

Aika optimistinen muuten toi JOSubsien mietintä, että heillä menee ainakin pari päivää kääntää toi tuleva 3-tuntinen podcast-jakso 😄
Aloitetaan nyt parin viikon odottelulla, niin ehkäpä se sitten sieltä 🙂

Enkä kirjoittanut. Vastasin viestiin, jossa pyydetttin näyttämään JMn viestit. En minä tiedä tämän Jeesuksen sukunimeä. M kirjaimella se nähtävästi alkaa niin että.
Siis puhutko JM:stä Jeesuksena? Sukunimi ei ala M:llä.
Mutta sinä kirjoitit tämän:
”No kyllähän sen näkee, ketkä täällä kirjottaa kekätossarin lisäksi.” niin kerrohan sitten, mitkä viestit ovat Joyn eli JM:n.

Yhteistyössä