Mä olen melkein sukua julkkikselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liki julkkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä polveudun suoraan Kaarle Suuresta. Onko täällä muita meitä frankkien kuninkaan ja Rooman keisarin perillisiä? Älkää nyt niiailemaan kuitenkaan mulle ruvetko :)

Ja lopuksi taidan vielä korostaa, että tämä juttu on ihan tosi.

Ite oon ollu titi nalle ohjelmas, uutisis, suuressa teatteriprojektissa, lehdissä. Ihmiset tunnistaa mut kyllä kadulla ja kaupoissa. Ja edelleen harrastan näyttelemistä

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Lauri Tähkä & Elonkerjuun kitaristi Simo Ralli(on muuten paremman näkönen kuin Tähkä ) on ollut mun lukion luokkaretkellä valvojana. Ralli ja Tähkä on ollut mun kanssa samoilla jatkoilla mun kaverin tykönä. Sellasta se tekee kun ollaan samalta paikkakunnalta :xmas:

ei oo mahollista!
kukaan ei oo ihanampi ku lauri tähkä! nih!

ja mä oon sukua tangokuninkaalle...ja kaukaisestikaukaisesti salkkareiden rikulle...ja tais siellä sukukirjassa olla renny harlinki...vaikken nyt tiiä onko nää mitää kehun aiheita ainakaan:)

No minä olen viettänyt mukavia chathetkiä yhden basistin kanssa, vaimonsa kuuluu palstalaisiin. Vaikka jutut ovat olleet välillä kovin härskejä, niin vaimolla ei ole mitään pelättävää: en vaihda kitaristiani basistiin! :D

Kyllähän kaikilla löytyy sukulaisen sukulaisia, niin mullakin vaikka kuinka. Serkun paras kaveri on laulaja, äidin entinen työkaveri on julkkis, mun luokalla lapsena on pari nykyistä näyttelijää, itse olen vähän kaukasempaa sukua eräälle presidentille, onhan noita, kun vaan jaksaa miettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Landola:
No minä olen viettänyt mukavia chathetkiä yhden basistin kanssa, vaimonsa kuuluu palstalaisiin. Vaikka jutut ovat olleet välillä kovin härskejä, niin vaimolla ei ole mitään pelättävää: en vaihda kitaristiani basistiin! :D

Landola? He he

Alkuperäinen kirjoittaja Fender:
Alkuperäinen kirjoittaja Landola:

Landola? He he

Niin, Landola on siis mun nikki, ei sen kummempaa. :)

Yhteistyössä