V
vieras
Vieras
voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
Mie kyllä heitin vitsinä oman "olin telkkarissa"-heittoni. Kaveri opiskeli media-alaa muutamia vuosia sitten, kun olin yh ja se teki minusta haastattelun koulutehtävää varten, kun ei muutakaan keksinyt. Esitettiin paikallistv.ssä. Onneksi en ite koskaan nähny. Olisin varmaan hävenny silmät päästäni, vaikka jotkut tutut , jotka näki sen, kehui.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
en ole yhtään tosikko,mutta moni varmaan luulee olevansa julkkis kun on ollut telkussaAlkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
huumoriihuumorii elämään, ei tarvii olla niin tosikko.
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en ole yhtään tosikko,mutta moni varmaan luulee olevansa julkkis kun on ollut telkussaAlkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
huumoriihuumorii elämään, ei tarvii olla niin tosikko.olen ollut minäkin napakympissä,mutta ei ole tullut yhtään kuuluisaksi heh!
huh huhAlkuperäinen kirjoittaja ap-vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
Tässä mitään huumoria tarvita. Mä ainakin tunnen oikeasti olevani itsekin melkein julkkis, kun meillä on se haalari. On se nyt ihan eri asia pitää tavallista tyhmää haalaria kuin sellaista hienoa telkkarissa julkkisten kanssa näytettyä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap-vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
Tässä mitään huumoria tarvita. Mä ainakin tunnen oikeasti olevani itsekin melkein julkkis, kun meillä on se haalari. On se nyt ihan eri asia pitää tavallista tyhmää haalaria kuin sellaista hienoa telkkarissa julkkisten kanssa näytettyä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huh huhAlkuperäinen kirjoittaja ap-vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
Alkuperäinen kirjoittaja ap-vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huh huhAlkuperäinen kirjoittaja ap-vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvät hyssykät kerran ollaan telkkarissa ,ja ollaan niin kuuluisaa että taitaa olla äideillä tylsää
Ota nyt kaikki kirjaimellisesti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:no mä oon ns,julkkismut en kerro kuka!ellei joku sit arvaa mun jutuista...