Y yötär Jäsen 02.04.2005 736 0 16 12.03.2008 #1 Tän päivän paikallislehessä on etusivulla otsikko "Yötär tuli taloon" Pikkunen lehmä siinä sitten on uuden isäntänsä talutettavana kuvassa
Tän päivän paikallislehessä on etusivulla otsikko "Yötär tuli taloon" Pikkunen lehmä siinä sitten on uuden isäntänsä talutettavana kuvassa
Y yötär Jäsen 02.04.2005 736 0 16 12.03.2008 #4 Oon niin ylpee B) Mistähän ovat nimen keksineet. Kun jossain vaiheessa täällä palstallakin oli puhetta lehmien nimiks ja mä itteeni tyrkytin sillon
Oon niin ylpee B) Mistähän ovat nimen keksineet. Kun jossain vaiheessa täällä palstallakin oli puhetta lehmien nimiks ja mä itteeni tyrkytin sillon