Mä olen kaunis ja uskallan sanoa sen ääneen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isabella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei nuo oikesti kauniit ainakaan täällä palstalla itseään mainosta :attn:

Miksi eivät joskus mainostaisi? Ainakin sillä saa hassuja keskusteluja aikaan =) Ja miksi vain se, joka on ulkonäöstään vaiti, olisi kaunis?

Aina ei vaatimattomuuskaan kaunista. :D

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:

Miksi eivät joskus mainostaisi? Ainakin sillä saa hassuja keskusteluja aikaan =) Ja miksi vain se, joka on ulkonäöstään vaiti, olisi kaunis?

älä nyt tahallaan ymmärrä väärin :D

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:

älä nyt tahallaan ymmärrä väärin :D

B)

Alkuperäinen kirjoittaja hahah:
Joku voisi laulaa AP: n miehelle: "Hitto sun muijas on ruma, saatanan ruma myös meikattuna, seiso ei mulla ees muna, kun sun muijas on saatanan ruma"

Mistä näin ylenpalttisenfiksuja ja ystävällisen ihmisiä oikein tulee? Kasvotusten ei varmaan kukaan näistä totuudentorvista uskaltaisi moisia laukoa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voih! Ihanaa että mä en ole yksin! Mä olen myös muita paljon kauniimpi ja voin sanoa että viisaampikin :heart: Kauniiden ihmisten elämä on tosi rankkaa kun kaikki rumat kiusaa
Näin on, eikä ole montaa hyvää naisystävää. Suomessa vaan pitäis olla mahdollisimman vaatimaton, eikä ainakaan julistaa tyytyväisyyttään ja hyvää oloaan.

Millälailla oikeasti kauniit? Sisäisesti kauniit?
Eihän me mainosteta, kun harmaana ollaan.

Onko se niin kamalaa, jos on omasta mielestään kaunis? Minäkin olen, omasta mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja pk:

Onko se niin kamalaa, jos on omasta mielestään kaunis? Minäkin olen, omasta mielestäni.

ymmärrä nyt sinäki niinkun haluat. en mä kuitenkaan tuota tarkota :attn:

Ei mun mielestä voi kehuskella sillä että "On kaunis ja uskaltaa sanoa sen ääneen" jos ei kuitenkaan paljasta henkilöllisyyttään tai edes kuvaa itsestään. Jos oikeasti uskaltaa sanoa sen ääneen niin sanoo sit kans!

Miksi saa sanoa, että olen aika ruma ja siihen täällä suhtaudutaan kovin ymmärtäväisesti "älä välitä, kyllä sinä jonkun mielestä olet kaunis"
Sitten kun sanoo olevansa kaunis, vastaukset ropisevat sateenvarjon päälle.
Mitä se on keneltäkään pois jos joku on kaunis ja itse sen tietää.
Minäkin olen kaunis ja vieläpä päässäkin on jotain muuta kun sienimetsää....

Alkuperäinen kirjoittaja pk:

ymmärrä nyt sinäki niinkun haluat. en mä kuitenkaan tuota tarkota :attn:

Selitä sitten, mitä sä tarkoitit?

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Voisitko sano olevasi normaalia pidempi tai lyhyempi? Normaalia musikaalisempi, urheilullisempi, parempi leipomaan?

Vai ollaanko ihan vaan suomalaisittain kursailevia ja ei ny tehrä tästä numeroo, jos ny jonniinlaiset olyympialaiset voittaa niin eihän se mitään tarkooota, jos ny vähän oon hiihdellynnä nii eihän se meinaa notta minä mittää normaalia parempi oisin...

Kauneus on makuasia, katsojan silmistä kiinni oleva juttu. Kuten leipominenkin, joku tykkää joku ei. Pituus taas ei ole, on pitkänhuiskeita ja on kääpiöitä, ja siltä väliltä, mutta se ei ole kiinni katsojan silmistä.

Urheilullinen. Eiköhän olympiatasolla kilpailevat ole urheilullisempia kuin moni muu. Tulokset kertoo sen puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voih! Ihanaa että mä en ole yksin! Mä olen myös muita paljon kauniimpi ja voin sanoa että viisaampikin :heart: Kauniiden ihmisten elämä on tosi rankkaa kun kaikki rumat kiusaa
Näin on, eikä ole montaa hyvää naisystävää. Suomessa vaan pitäis olla mahdollisimman vaatimaton, eikä ainakaan julistaa tyytyväisyyttään ja hyvää oloaan.

Näin muuten on.
Mulla on vain kaksi sydänystävää, mutta ne on kanssa ihan kuvankauniita (toiset ihmiset näin meistä lausuu) ja tää on sellanen ihme asia jotenkin ettei me siitä koskaan keskenämme puhuta. Mut jotenkin vaan sanattomasti ymmärretään.
Meitä kaikkia kolmea yritetään naisten osalta sorsia millon missäkin, töissä, harrastuksissa tai lasten harrastuspiireissä, yhtä meistä myös koirapiireissä. Eikä auta mikään miten oltaisiin toisten mieliksi. Aina löytyy joku pottuilija jolla ei ole yhtään mitään syytä :o Mut onneksi suurin osa silti naisistakin on ihan mukavia. Mut silti ottaa pannuun kun aina löytyy joku veetuilija, ihan joka paikasta!
Mun mielestä muuten ihan erinomaisen kauniita on olleet kaikki ne naiset jotka on tulleet mulle kertomaan kuinka kaunis heidän mielestään olen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Isabella:
Mulla ei oo mitään hävettävää siinä et oon paremman näköinen ku useimmat naiset, siis normaalia paremman näköinen. En pidä itseäni parempana ihmisenä sen takia enkä viisaampana mutta en myöskään häpeä sitä.

Kuvaa?

Siis ihme lynkkaus ketju taas :o Herran jumala jos joku ihminen pitää itseään kauniina, niin luulis nyt olevan iloinen asia. Ja miksi ihmeessä ap:n pitäisi laittaa KUVA jos on OMASTA mielestään kaunis?!? Ei voi olla totta taas.

Kyllähän kauniita naisia on olemassa ja hyvähän se on, että ap:lla on itseluottamusta. Ilman muuta saa olla kaunis eikä sitä pidä hävetä. Ja kyllä sen saa sanoa ihan ääneenkin. Se on vain harvinaista, että niin sanotaan ja kauneus aiheuttaa usein kateutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Siis ihme lynkkaus ketju taas :o Herran jumala jos joku ihminen pitää itseään kauniina, niin luulis nyt olevan iloinen asia. Ja miksi ihmeessä ap:n pitäisi laittaa KUVA jos on OMASTA mielestään kaunis?!? Ei voi olla totta taas.

Niinpä...
saa kait omasta mielestään olla kaunis vaikka näyttäisi miltä. Oma mielipidehän se on. Se, mitä kukakin pitää kauniina on oma henkilökohtainen näkemys

näinhän se on et omakehu haisee ja kärpäset pörrää.. :) siit yhestä kuvapinosta meitsi ainakin päätteli, et suurinosa palstalaisista on kauniita. Arvuuttelun varaan jää oisko Isabella kärkikahinoissa mun listalla.. Sitapaitsi kaunis luonne kultaa ulkonäön ja päinvastoin.

Eräässä harrastuspaikassa oli hätkähdyttävän kaunis nuori nainen. Se oli helvetin ärsyttävä, sellanen ivallinen ja ylimielinen. Se kyllä rumensi sitä aika rankasti.

Alkuperäinen kirjoittaja chugginton:
Eräässä harrastuspaikassa oli hätkähdyttävän kaunis nuori nainen. Se oli helvetin ärsyttävä, sellanen ivallinen ja ylimielinen. Se kyllä rumensi sitä aika rankasti.

pariin otteeseen mulle käynyt kans noin, ensin katsonut et voi jessus kun on mageen näköinen muija/mies ja sit kun on tutustunut ja luonne paljastunut, niin ihmettelee oikein miten sitä muka piti niin kauniina..

Yhteistyössä