IHOLLA-sarja, mitä mieltä tästä kaudesta? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "PollyAnna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"PollyAnna"

Vieras
Mä en jaksa jotenkaan seurata tota niin tiiviisti, kuin viime kautta. Ehkä viime kaudes oli se uutuuden viehätys tms...

Mun ehkä suosikki on... ääh, en ees osaa sanoa, jotenkin tuntuu et se Claudia ja Venla on ainoot vähän "räväkämmät" tyypit, mutta sit siin Claudiassa ärsyttää se exän jatkuva haukkuminen.
Siis joo onhan se persiistä jos mies ottaa ja lähtee eikä pidä lapsiinsa mitään yhteyttä, mut toisaalta erossa kertoo aina vaan sen oman näkemyksen, ja mä ainakin oon eron ensimetreillä niin pippeli otsassa, etten näe mitään hyvää siinä exässä... :D
Venla on tosi teiniX-pissis välillä vajaa kolmikymppiseksi, enkä pidä varattuihin ihmisiin "sekaantumisista". X/
Sanni on musta tosi kaunis ja herttanen, mutta se JATKUVA uskonnosta eroamis-tilitys alkaa maitumaan tosi puulta.
Marketta on hajuton, mauton ja väritön, ja se jatkuva "mä en haluu olla aikuinen, mut emmä oo lapsi, mut emmä oo aikuinen"-hokema ärsyttää suunnattomasti.
Johanna=täysin mitäänsanomaton. Ei hetkauta puoleen eikä toiseen, miksiköhän se on valittu tohon?

Tässä pitkä analyysini. Huomaa, että muksu on mummolassa, tulee tehtyä näinkin järkeviä asoita. :D :D

seuraan sarjaa, mutta hypin usein ne Venlan osuudet yli. en vain aina jaksa katsoa sitä samaa vatvomista. myös Sanni vatvoo usein samoja asioita, ja on huonolla tuulella.

Claudialla on ihanat lapset, ja eniten tykkään Johannasta. toivoisin että hän löytää vihdoin hyvän miehen rinnalleen.

Minä tykkään tästä kaudesta paljon. Johannasta en ensin pitänyt, on aika feikki. Nyt kuori oikeasti repeilee ja se on hyvä.

Venla on hauska, sen jutuille olen nauranut monesti.

Sannilla on hyvä huumorintaju myös.

Marketta ja Visa... Visa elää kuin jonkun käsikirjoituksen mukaan, näin kokoomusnuori toimii. Anteeksi nyt vain, mutta kyllä minulle tulee mieleen joku Dexter hänestä.
Marketta on uskomattoman ärsyttävä. Minkä takia pitää olla kunnallisvaaliehdokkaana jos ei kiinnosta politiikka ja ihmiset?

Ensin oli suosikkini, mutta nyt on jotenkin synkkä. Mahtava kyllä miten heillä pojatkin osallistuvat kotitöihin. Claudia on jotenkin mustalaismaisen venkula. Hankala selittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Claudiasta vielä;28109112:
Ensin oli suosikkini, mutta nyt on jotenkin synkkä. Mahtava kyllä miten heillä pojatkin osallistuvat kotitöihin. Claudia on jotenkin mustalaismaisen venkula. Hankala selittää.

Yhdessä jaksossa, siinä missä oli poikien jälki-istunnosta juttua, mainitsi autossa ajaessaan, että olisko sitä sitä "lindemannia", kun pojat sellaisia kuumakalleja.
Että olisko suvussa romaniverta.

Venlan pätkät on hauskimpia, just sopivaa huumoria mun makuun. Claudia säväytti aluksi, mutta en jaksa enää sitä exästä tilitystä (niin kun ei näköjään muutama muukaan täällä), muut aika tavallisia. Johannalle ois ihana jos sille löytyis joku mies, on se niin symppis.

Mun mielestä on äärimmäisen noloa, että mennään televisioon tilittämään sitä, kuinka paljon haluaa löytää miehen. Jos olisin mies, kammoisin tuollaisia miehenkipeitä naisia yli kaiken. Johannasta siis kyse. Ja ärsyttävä lässytys-puhetyyli, en tykkää. Muut sarjan tyypit siedettäviä.

[QUOTE="PollyAnna";28109022]Mä en jaksa jotenkaan seurata tota niin tiiviisti, kuin viime kautta. Ehkä viime kaudes oli se uutuuden viehätys tms...

Mun ehkä suosikki on... ääh, en ees osaa sanoa, jotenkin tuntuu et se Claudia ja Venla on ainoot vähän "räväkämmät" tyypit, mutta sit siin Claudiassa ärsyttää se exän jatkuva haukkuminen.
Siis joo onhan se persiistä jos mies ottaa ja lähtee eikä pidä lapsiinsa mitään yhteyttä, mut toisaalta erossa kertoo aina vaan sen oman näkemyksen, ja mä ainakin oon eron ensimetreillä niin pippeli otsassa, etten näe mitään hyvää siinä exässä... :D
Venla on tosi teiniX-pissis välillä vajaa kolmikymppiseksi, enkä pidä varattuihin ihmisiin "sekaantumisista". X/
Sanni on musta tosi kaunis ja herttanen, mutta se JATKUVA uskonnosta eroamis-tilitys alkaa maitumaan tosi puulta.
Marketta on hajuton, mauton ja väritön, ja se jatkuva "mä en haluu olla aikuinen, mut emmä oo lapsi, mut emmä oo aikuinen"-hokema ärsyttää suunnattomasti.
Johanna=täysin mitäänsanomaton. Ei hetkauta puoleen eikä toiseen, miksiköhän se on valittu tohon?

Tässä pitkä analyysini. Huomaa, että muksu on mummolassa, tulee tehtyä näinkin järkeviä asoita. :D :D[/QUOTE]

Kiitos että analysoit, koska veit sanat suustani :D Täysin samaa mieltä kaikista!

Yhteistyössä