Mä olen kännissä missä sä oot?;).....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23281804]Varoitus Savanna: ei ole mitenkään uutta että palstakirjoituksia käytetään huoltajuustaistelujen todistelumateriaalina oikeudenkäynnissä. Exäsi on palstaillut itsekin joten tietää kyllä mistä juttusi löytää. Ja aineistoa näistä sun jutuista saa ihan kiitettäviä määriä :o ... eikö sua ollenkaan huolestuta tälläinen seikka?[/QUOTE]

suoraan sanotusti EIIII!:D

[QUOTE="vieras";23281559]Ja sun mielest muut on sulle kateellisia Hah! Ei sus oo mitään kadehdittavaa! Eikä tommosta viitti ees sääliäkkään! Itse oot petis petannu ni elä sit sen mukaan. Ja kärsi seuraukset.[/QUOTE]

huom!

[QUOTE="vieras";23281804]Varoitus Savanna: ei ole mitenkään uutta että palstakirjoituksia käytetään huoltajuustaistelujen todistelumateriaalina oikeudenkäynnissä. Exäsi on palstaillut itsekin joten tietää kyllä mistä juttusi löytää. Ja aineistoa näistä sun jutuista saa ihan kiitettäviä määriä :o ... eikö sua ollenkaan huolestuta tälläinen seikka?[/QUOTE]

Jos se ei halua lastensa huoltajuutta? Nehän on tiellä tuollaisessa tuksu-luksuselämässä vaan.

Sä taidat tykätä ittestäs ja omasta erinomaisuudestas ihan helvetin paljon...muuta syytä en näe miks teet näitä samoja alotuksia aina uudestaan ja uudestaan. Tai no, ehkä yksinkertaisuus vois olla yks syy...???

Sä taidat tykätä ittestäs ja omasta erinomaisuudestas ihan helvetin paljon...muuta syytä en näe miks teet näitä samoja alotuksia aina uudestaan ja uudestaan. Tai no, ehkä yksinkertaisuus vois olla yks syy...???

Huomattavasti huvittavampaa on se, että täällä mammat jaksa repiä perseensä jonkun harmittomista jutuista =) Sehän teitä eniten ärsyttää, kun ette saa Savannaa suuttumaan.

Voi jelena jelena, kerrotko sille kuspää ukolles terkkui et vois jo maksaa mulle. Vai eikö asia tullut jo viimeks tarpeeksi selväksi? mä en sitä enää takas edes halua mut tiedän mikä säkin oot!!!

Palstaileeko tää sun uus mies :D, siis tarkotan käykö hän lueskelemassa näitä sun ketjuja?
Mukavaa iltaa :)
Mä prkl kotona kökin, vaikka yksin oon koko vkl kun aamulla pitää hinata ittensä töihin: /

Istun sohvalla, kädessä kylmä ja huurteinen tuoppi olutta. Piti lähteä baariin, mutta mut tuntien viihdyn taas mielummin kotona. Onhan siinä jotain positiivistakin: jaksan mennä huomenna treeneihin ja shoppailemaan :D

Yhteistyössä