Mä olen kännissä missä sä oot?;).....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja mun miehen kaa, sanon suoraan kun pikkusen kännissä olen, teemme siis siitä jopa joskus 3kerta päivässä, hänen kaa se vaan on niin nami nami:p että en ikinä tiennyt että näin hyvää se voi olla ja niin hyvältä tuntua ja rakastan siitä yli kaikki, se on paras mies mikä olen tavanut

miksei:)

miks sä muuten olet mulle niin vihainen viime aikoina, onko se tämän takia, että sekoilen palstalla?:/ No kun se on vaan mulle viihde, sorry jos niin, en vaan ota vakavasti siitä, tulen vaan kertomaan ja purkkaa jotai

No kun sä oot sekoittanut mun pään :mad:

Sä oot mun mielestä ollut kiva, herttainen, rauhallinen, kiltti...siis kun me ollaan nähty. Ja nyt sä oot ihan erilainen, Tuksumainen! Mä oon hämmentynyt ja ihmeissäni että mitä tää nyt on.

Mutta oon kyllä ajatellut, että tää on sulle nimenomaan viihdettä. Haluat antaa palstakansalle puheenaiheita. Leipää ja sirkushuveja :)

Minä olla myös alkoholisti ja mun isoaiti baabuska tai jotai oli venäjän puoli ko oli lapsi mutta sitte saatana bolsevikki tuli ja ryösti koko maatila ja suku maahanmuuttajiksi Suomessa.

No kun sä oot sekoittanut mun pään :mad:

Sä oot mun mielestä ollut kiva, herttainen, rauhallinen, kiltti...siis kun me ollaan nähty. Ja nyt sä oot ihan erilainen, Tuksumainen! Mä oon hämmentynyt ja ihmeissäni että mitä tää nyt on.

Mutta oon kyllä ajatellut, että tää on sulle nimenomaan viihdettä. Haluat antaa palstakansalle puheenaiheita. Leipää ja sirkushuveja :)

Ehkä meijän vaan pitää joskus tavata, jos vaan jaksat mua katsoa:D ja nähdä:D, ehkä olen, mut otan nyt rennompi, ainakin täällä, tosi elämässä on jo eri juttu

hyi-vittu-EN-PANIS.jpg

[QUOTE="vieras";23281752]Sä olet taas unohtanut sun "hoono suomi", senkin feikki.[/QUOTE]

Oliko toi sun mielestä hyvää suomenkieltä!? Ehkä sunkin kannattais vähän opiskella sitä lisää..

Varoitus Savanna: ei ole mitenkään uutta että palstakirjoituksia käytetään huoltajuustaistelujen todistelumateriaalina oikeudenkäynnissä. Exäsi on palstaillut itsekin joten tietää kyllä mistä juttusi löytää. Ja aineistoa näistä sun jutuista saa ihan kiitettäviä määriä :o ... eikö sua ollenkaan huolestuta tälläinen seikka?

Yhteistyössä