Mä luulin että sä oot kuollut....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Kun sua ei oo näkynyt pitkään aikaan , sanoi naapurin isäntä mun miehelle.

mies sit vaan vastasi että ei ihan vielä

Ja naapurin isäntä ei oo nähnyt miestäni noin viikkoon, sekö on pitkä aika kun ei naapuriaan näe?

Alkuperäinen kirjoittaja Teillä ehkä;25851481:
Ei meillä, me näemme naapureita päivittäin, :)
mä kun asun täälä kerrostalossa niin on naapureita joita en välttämättä näe juri koskaan, ejhkä joskus vahingoossa postia hakiesaa tai pyykkituvalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Teillä ehkä;25851595:
Eikö teillä sitten posti tule suoraan ovesta sisälle. Taitanee olla aika harvassa ne kerrostalot missä posti jaetaan piahlle laatikoihin. :)
meillä on rappukäytävässä LUKOLLISET laatikot jokaiselle perheelle jojhon tulee postit. tät talo on nin sokkeloinen että postinjakaja eksyis, kun asukkatkin joskus ovat hukassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Teillä ehkä;25851595:
Eikö teillä sitten posti tule suoraan ovesta sisälle. Taitanee olla aika harvassa ne kerrostalot missä posti jaetaan piahlle laatikoihin. :)
Ei nyt pihalle, mutta monissa kerrostaloissa postilaatikot ovat rappukäytävässä ensimmäisessä kerroksessa. Olen asunut tällaisessa ja monet tututkin.

se on maalaista välinpitoa ja huumoria. oikeasti maalla on edelleen tapana kattella, tuleeko naapurin piipusta tänäänkin savu. ei ole kivaa, jos naapuri makaa lattialla ja jää sinne.

isäni lähti meitä katsomaan kolmeksi päiväksi kertomatta naapurille, ja sai aimo haukkumiset asiasta.

eikö se ole äärimmäisen järkevää?

Tietysti tuon voi sanoa monella eri sävyllä, mutta itse tulkitsisin tuollaisen sutkauksen huumoriksi.

Me asutaan asukasyhteisössä, jossa useimpia naapureita kyllä tulee nähtyä useamman kerran viikossa, joitakin päivittäin. Mutta on sitten niitä niitäkin, joita näkee harvemmin esim. työaikojen tai -matkojen takia.

enkä ole tainnut vielä nähdä kaikkia naapureitani edes rappukäytävässä tai pihalla. Meillä on ilmeisesti niin erillaiset aikataulut, minä esim. lähden töihin aikaisin ja tulen aikaisin kotiin kun taas he lähtevät töihin ja tulevat kotiin minua myöhemmin.

Yhteistyössä