Lapsen suusta se totuus tulee: "kuka sä oot...?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SmileX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SmileX

Aktiivinen jäsen
25.05.2004
1 600
0
36
siis, menin tosiaan eilen leikkaamaan itselleni otsatukan mikä muutti lookkia melkoisesti ja siihen lisäksi vedin hiusvärin. (ilmeisesti imetys vaikuttaa nyt sit näin että ruskea väri on lähes musta mitä mullaei ikunaole ollut!! )

Poika 3-v häkeltyi aamulla herättyään ja nähdessään minut, kysyi "kuka sä oot?" :o :laugh:
Ja tutustumisen jälkeen totes että "ei oo hyvä" :laugh:

8-v kotiutui ja tuijotti ihmeissään, alkoi nauramaan ja sanoi "aika ruma"

ja nyt tuntuu jo itsestäkin että huh huh... raitoja kai vedettävä että saa jotenkin vielä muutettua :whistle:

Mä hämmennyin pienenä kovasti, kun isä oli ajanut viikset pois. Sillä oli aina ollut viikset ja aamulla en meinannut sitä tuntea, kun herättiin ja illalla oli ajanut viikset. Vieläkin muistan sen tunteen, kun tuttu ihminen onkin ihan vieraan näköinen. Että sympatiat sun muksulles! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Perhana:
Mä hämmennyin pienenä kovasti, kun isä oli ajanut viikset pois. Sillä oli aina ollut viikset ja aamulla en meinannut sitä tuntea, kun herättiin ja illalla oli ajanut viikset. Vieläkin muistan sen tunteen, kun tuttu ihminen onkin ihan vieraan näköinen. Että sympatiat sun muksulles! :D

joku viiksienkin ajaminen muuttaa tosi paljon ulkonäköä kyllä!

Mut näin kotiäidin lookin muutos toimi.. ihan nappiin :laugh:

Keskimmäinen alle vuoden ikäsenä pelkäs mummia jos näki hänet hiukset märkänä. (siis kun mummilla oli hiukset märät ).

Ja kun minä värjäsin blondin pääni punaiseksi, katteli ensin kaukanta pää kallellaan (oli muuten vajaa 2v silloin ) ja kierteli ja kaarteli ympärillä ja tuli sitten peruuttamalla syliin :D
Ei uskaltanu raukka tulla äitin luo naamatusten :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Ja kun minä värjäsin blondin pääni punaiseksi, katteli ensin kaukanta pää kallellaan (oli muuten vajaa 2v silloin ) ja kierteli ja kaarteli ympärillä ja tuli sitten peruuttamalla syliin :D
Ei uskaltanu raukka tulla äitin luo naamatusten :ashamed:

voi toista :D

Yhteistyössä