Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja Musta nyt harmaana:En lukenut koko ketjua läpi, koska ensimmäisellä sivulla alkoi jo ärsyttää se mollaaminen että aina kaikki lapsen huonokäytös johtuu kasvatuksesta!!!!
Heh, noh, niin...kai meillä kaikilla on huonoja hetkiä..lapsillakin? Ei miusta 4-5veet ole mitään karseita hirviöitä..vaikka muistan kylläiysekin karsastaneeni heitä kun esikoinen oli 1-2vee. Mutta siperia opettaa.
Tottakai on huonoja hetkiä, on niitä huonoja hetkiä 2-vuotiaillakin. Siltikään se ei ole puolustus ettei omansa perään katso ja tekemisiin puututa. Mua ärsyttää suunnattomasti sellaiset mammat jotka eivät yhtään valvo omiaan -minkä ikäisiä tahansa- vaan luotttavat siihen että kyllä muut sitten puuttuu jos niikseen. Mun tehtävä on kasvattaa omat muksuni, ei muitten. Jos mä joudun jonkun muun lapsen käytökseen puuttumaan, puutun siihen tasan tarkkaan yhtä napakasti kuin omieni. Sitten on enää kenenkään turha tulla napisemaan että olen liian ankara, saa muuten mamit itsekin huutia samoilla höyryillä.