V "vieras" Vieras 17.05.2012 #3 Aina ollut sitä mieltä, vaikka tutkitusti tämä on ensimmäinen vuosi kun asia on noin päin, että citymarket on halvempi?
Aina ollut sitä mieltä, vaikka tutkitusti tämä on ensimmäinen vuosi kun asia on noin päin, että citymarket on halvempi?
J joo-o Vieras 17.05.2012 #4 Nuo vertailut on tehty eteläsuomessa, väitän että meidän korkeuksilla on edelleen s-kaupoissa edullisempaa kuin k-kaupoissa!
Nuo vertailut on tehty eteläsuomessa, väitän että meidän korkeuksilla on edelleen s-kaupoissa edullisempaa kuin k-kaupoissa!