S-ketju ja k-ketju, miksi/minkä takia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kaipa sekin vaikuttaa kumpi on lähempänä. Ennen tuli käytyä k-ketjussa vain sen takia että oli lähempänä. Nykyään käydään s-ketjussa kun k-ketju on järjettömän kaukana. Joka tapauksessa etäisyys meillä vaikuttaa :P

Eipä täällä hirveästi eroa ole hinnoissa. Rainbow on kyllä edullisempi kuin Pirkka. Aika samanhintaista kuitenkin, joten keskitetään s-ryhmään, koska bonukset paremmat. Ja kauppa on siistimpi.

:laugh:
ap kulkee siis vissiin talouspaperirulla (ei saa avata pakkauksia ennen maksua!) kourassa haastattelemassa ihmisiä:"mistä olet kotoisin?"
Minä: " ööö, ruotsista..?!?"
AP: "Miksi käyt täällä, vaikka muut ovat kantasuomalaisia?"
Minä "?!?"

Pointtini:MIstä tiedät kuka on mamu ja kuka ei?
Minä olen platinablondi

ap kulkee siis vissiin talouspaperirulla (ei saa avata pakkauksia ennen maksua!) kourassa haastattelemassa ihmisiä:"mistä olet kotoisin?"
Minä: " ööö, Ruotsista..?!?"
Minä "?!?"

Minä olen platinablondi

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27484775:
Minä: " ööö, ruotsista..?!?"
Minä "?!?"

Minä olen platinablondi

Öö, koska aika harva tummaihoinen kaavutettu nainen, lapsilaumoineen ja omine kielineen on kantasuomalainen.

Käymme k-kaupassa, koska siellä on tuplaostoskärryt. Eli saan 1v kaksoseni istumaan yhteen kärryyn nätisti istumaan kaupassa käynnin ajaksi. Paikallisessa s-kaupassa on vain tavisostoskärryjä :/ , joten enpä ole siellä asioinut aikoihin.

[QUOTE="plop";27484861]Käymme k-kaupassa, koska siellä on tuplaostoskärryt. Eli saan 1v kaksoseni istumaan yhteen kärryyn nätisti istumaan kaupassa käynnin ajaksi. Paikallisessa s-kaupassa on vain tavisostoskärryjä :/ , joten enpä ole siellä asioinut aikoihin.[/QUOTE]

Hyvä syy :) tosin meillä on kyllä s-kaupoissakin tuplakärrit. Meille niissä sisarukset pienellä ikäerolla.

[QUOTE="plop";27484861]Käymme k-kaupassa, koska siellä on tuplaostoskärryt. Eli saan 1v kaksoseni istumaan yhteen kärryyn nätisti istumaan kaupassa käynnin ajaksi. Paikallisessa s-kaupassa on vain tavisostoskärryjä :/ , joten enpä ole siellä asioinut aikoihin.[/QUOTE]

tämä oli muuten se syy miksi me käytiin aina Prismassa kun lapset oli pieniä, sielä oli tupla-autokärryt ja kun meillä oli 3 lasta niin 2 niistä oli autossa ja pienin istui kärryn istuimessa.

Yhteistyössä