Lassien haalareista tietävät huom!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viator harm.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viator harm.

Vieras
Onkohan enää olemassa Supratech-talvihaalareita?

Meillä sellaset oli kaks talvea ja oli aivan huippuhaalarit! Ja olis varmasti vieläkin jos mahtuisi päälle...

Nyt meidän kaupoissa (prisma,citymarket) on Suprafilliä ja G-Teciä.
Suprafilliä en tahdo ostaa,mut olen tosta G-Tecistä miettinyt että onkohan se "supratech uudella nimellä"... Uskaltaisiko sellasen ostaa vai mistä lähtisin metsästämään Supratechiä?

Kiitos jos osaat auttaa!
 
Mä en kanssa ole ihan pysynyt perässä noissa. Supratech meilläkin ennen on ollut. Oisko se nykysin toi Lassietech? Ainakin pääte passais ja on vedenpitävä.

Meillä on nyt kyllä kaapissa oottamassa toi g-tec, eli ei ole täysin vedenpitävä mutta siinä on vuoden takuu puhkikulumattomuuteen. Ja sen polvessa lukee supratech ;)
 
Ostin Kauhajoelta viime vuonna lassien supratecin ja samoja haalareita oli vielä (eilenkin) myynnissä, on siis ainakin viime vuoden mallia mutta löytyy.Samoten reiman myymälöistä voi löytyä.
 

Yhteistyössä