V
viator harm.
Vieras
Onkohan enää olemassa Supratech-talvihaalareita?
Meillä sellaset oli kaks talvea ja oli aivan huippuhaalarit! Ja olis varmasti vieläkin jos mahtuisi päälle...
Nyt meidän kaupoissa (prisma,citymarket) on Suprafilliä ja G-Teciä.
Suprafilliä en tahdo ostaa,mut olen tosta G-Tecistä miettinyt että onkohan se "supratech uudella nimellä"... Uskaltaisiko sellasen ostaa vai mistä lähtisin metsästämään Supratechiä?
Kiitos jos osaat auttaa!
Meillä sellaset oli kaks talvea ja oli aivan huippuhaalarit! Ja olis varmasti vieläkin jos mahtuisi päälle...
Nyt meidän kaupoissa (prisma,citymarket) on Suprafilliä ja G-Teciä.
Suprafilliä en tahdo ostaa,mut olen tosta G-Tecistä miettinyt että onkohan se "supratech uudella nimellä"... Uskaltaisiko sellasen ostaa vai mistä lähtisin metsästämään Supratechiä?
Kiitos jos osaat auttaa!