Mä niin pelkään oksennustautia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh..

Vieras
miehellä ja mulla oli su-ma välisenä yönä.
Tänään jo huokasin helpotuksesta että poika taisi säästyä kun ei vielä oksentele, niin kuulin et pojan mummo ja ukki oksentaa. Ukki oli oksentanut jo eilen ja silti mummo kävi meillä eilen, eikä sanonut mitään että ukki on taudissa. Tänään sit soitteli että hänkin oksentaa..kiva kiva..
Et nyt alkoi uusi pelkääminen, mä niin VIHAAN(!!!!) sitä tautia ja pelkään...

Mäkin vihaan sitä tautia. Miksi sellaine pitää olla olemassa?

Itselläni alkoi viime vatsataudista yli vuoden sairastelukierre. En halua sitä tautia meille enää ikinä!

minä myös. Pitäisi olla jokin "oksalukko" mikä tunnistais tartunnan. Jos mittari värähtää niin ei olisi asiaa sinulla eikä kellään samassa taloudessa asuvalla ulos. Aika järeät keinot, mutta minä pelkään/vihaan tuota tautia.

Jos joku väittää ettei tuollainen ole mahdollista niin on taatusti väärässä :)

Mä olen ollut lapsesta asti hysteerinen oksennuksen suhteen.
Mä en vaan tiiä mikä siinä tekee niin pahaa minulle. Tämä on aika vaikeaa, varsinkin kun on oma lapsi joka sairastaa ja olen vielä hoitaja. Itse pidättelen oksennusta viime tippaan asti ja lopulta itken ja oksennan.
Pelkään niin ensi yötä taas jos poika aloittaa oksentamisen. Varmaan herään joka risahdukseen.

Hullua, tiedän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä olen ollut lapsesta asti hysteerinen oksennuksen suhteen.
Mä en vaan tiiä mikä siinä tekee niin pahaa minulle. Olen vielä hoitaja. Itse pidättelen oksennusta viime tippaan asti ja lopulta itken ja oksennan.

Just kuin minä :D :ashamed: .

Vihonviimeisin infektiotauti :kieh:

Minä kans kammoa koko sitä hirvittävää tautia! :kieh:

Viime viikolla tästä samasta aiheesta täällä kirjoittelin, kun oli vähän sama tilannue kun nyt ap:lla ja pelotti ihan sikana.. Se tunne on ihan hirvee kun vaan odottaa ja odottaa,e ttä alkaako tauti vai ei.. siinä saa sanoa hyvästit yöunille :hug:

Yhteistyössä