M
moona
Vieras
mitä mieltä te olette?:/ Meill on vaan niin vhän rahaa että pakko saada mahd.nopeasti töitä!Onko sielä hyvää palkka?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Just:Ja täs ois mies trippari valmiina teille!
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Juu..kotirouvat strippikurssille..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Juu..kotirouvat strippikurssille..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja moona:Juu mun pitäis tiedustella palkasta ainakin mull on yks kaveri srippari hän tienna tosi hyvin ja hänen pomo haluis minutkin töihin!Paitsi että se oli 4 vuotta sitten,mut ajatelin nyt soitaa ja kysyä voinko mä nyt mennä sinne kun elämme niin tiukasti!Mut mitä mieltä te olette onko tää paha työ vai....
Alkuperäinen kirjoittaja moona:Onks muuten sielä myös tupakointi kieltto???
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Juu..kotirouvat strippikurssille..![]()
*kuvittelee itsensä hankaamassa tankoa*![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:Alkuperäinen kirjoittaja moona:Onks muuten sielä myös tupakointi kieltto???
No, eikös se ole joka kuppilassa jos eivät oo hakeneet siirtymäaikaa ja saanneet sitä...
onks tää oikeasti niin paha paikka??????? mä ajatelin olla vaan sielä korkeintan puol vuotta ja vaan pe ja la...kun pitäis vaan jostain saada rahatAlkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Ei muuta kuin onnea valitsemallesi tielle! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:no on teillä kans suunnitelmat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja moona:onks tää oikeasti niin paha paikka??????? mä ajatelin olla vaan sielä korkeintan puol vuotta ja vaan pe ja la...kun pitäis vaan jostain saada rahatAlkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Ei muuta kuin onnea valitsemallesi tielle! :flower:olin etsinyt töitä vuos mut en saanut mistään......
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:no on teillä kans suunnitelmat![]()
No muista en tiiä,... mut heti alkoi huolestuttamaan tää työturvallisuus...
Jos sitä tankoa alkaa tosissaan hinkuttamaan, niin kyllähän siinä läski kärventyy... Se on ihan toisarvoinen asia kuka niitä läskejä siellä jaksais kattoa... Pääasia että itellä on kivaa... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Ainahan sen tangon voi voidella vaseliinilla......
![]()
Tosin tietäähän sitä ainakin onko strippari täysillä mukana jos tangosta kuuluu fläpfläpfläp sen fiiiuuuuhhh äännen sijaan... B)