Mä menen töihin strippamaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu mun pitäis tiedustella palkasta ainakin mull on yks kaveri srippari hän tienna tosi hyvin ja hänen pomo haluis minutkin töihin!Paitsi että se oli 4 vuotta sitten,mut ajatelin nyt soitaa ja kysyä voinko mä nyt mennä sinne kun elämme niin tiukasti!Mut mitä mieltä te olette onko tää paha työ vai....

Alkuperäinen kirjoittaja moona:
Juu mun pitäis tiedustella palkasta ainakin mull on yks kaveri srippari hän tienna tosi hyvin ja hänen pomo haluis minutkin töihin!Paitsi että se oli 4 vuotta sitten,mut ajatelin nyt soitaa ja kysyä voinko mä nyt mennä sinne kun elämme niin tiukasti!Mut mitä mieltä te olette onko tää paha työ vai....

ei tietenkän ole pahaa esitellä itseään vanhoille perversseille ukoille :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ei muuta kuin onnea valitsemallesi tielle! :flower:
onks tää oikeasti niin paha paikka??????? mä ajatelin olla vaan sielä korkeintan puol vuotta ja vaan pe ja la...kun pitäis vaan jostain saada rahat:( olin etsinyt töitä vuos mut en saanut mistään......

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no on teillä kans suunnitelmat :laugh:

No muista en tiiä,... mut heti alkoi huolestuttamaan tää työturvallisuus...
Jos sitä tankoa alkaa tosissaan hinkuttamaan, niin kyllähän siinä läski kärventyy... Se on ihan toisarvoinen asia kuka niitä läskejä siellä jaksais kattoa... Pääasia että itellä on kivaa... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja moona:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ei muuta kuin onnea valitsemallesi tielle! :flower:
onks tää oikeasti niin paha paikka??????? mä ajatelin olla vaan sielä korkeintan puol vuotta ja vaan pe ja la...kun pitäis vaan jostain saada rahat:( olin etsinyt töitä vuos mut en saanut mistään......

Minähän toivotin onnea, en moittinut paikkaa... :whistle: Kai niitä huonompiakin työpaikkoja on. Jos se susta itsestäs tuntuu hyvälle mennä tuollasta työtä tekemään, niin mene toki, äläkä välitä muiden mielipiteistä!

Saahan siitä hyvää palkaa ja eihän siihen hommaankaan taida kelvata ihan kuka tahansa, eli edelleen toivotan onnea työpaikkaan! :flower: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no on teillä kans suunnitelmat :laugh:

No muista en tiiä,... mut heti alkoi huolestuttamaan tää työturvallisuus...
Jos sitä tankoa alkaa tosissaan hinkuttamaan, niin kyllähän siinä läski kärventyy... Se on ihan toisarvoinen asia kuka niitä läskejä siellä jaksais kattoa... Pääasia että itellä on kivaa... :xmas:

Ainahan sen tangon voi voidella vaseliinilla... :whistle: ... :D
Tosin tietäähän sitä ainakin onko strippari täysillä mukana jos tangosta kuuluu fläpfläpfläp sen fiiiuuuuhhh äännen sijaan... B)

Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Ainahan sen tangon voi voidella vaseliinilla... :whistle: ... :D
Tosin tietäähän sitä ainakin onko strippari täysillä mukana jos tangosta kuuluu fläpfläpfläp sen fiiiuuuuhhh äännen sijaan... B)

Entäs jos onnistuu innostuksissaan solmimaan vatsamakkaransa tangon ympärille? :xmas: Ensin heilautetaan vasemmalle, sitten oikeelle, ylös, alas ja ympäri niin AVOT, solmussa ollaan... :xmas: Ei auta siinä vaseliinitkaan... sehän huomataaan....

Yhteistyössä