Mä menen töihin strippamaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiinnostaa:
Kuinkas sitte vaikka a.p:n vartalon kanssa? Siellä ei kai ole hyväksi liikakilot, tai roikkuvat tissit?? Masumakkaroista puhumattakaan...

Ja tuskin raskausarpiakaan saa olla...Mua ei kiinnosta tuollainen homma yhtään, mutta jos kiinnostais niin eipä tällä kropalla sinne mentäisi :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja moona:
olin Viiossa opiskelemassa styliisti ja maskeraja mut lopetin sen keskin kun muutimme tänne asumaan ja nyt en pääse mihinkään vaan strippamaan.....:///////en voi mitän....

yht´äkkii tuli hoono suomikin.. :)

Tunnen yhen stripparipimun (suomalainen) ja sillä on kyllä tosi komeet rinnat, ja kroppakin Ok.
Hän käy kuntosalilla säännöllisesti. Ja kosmetologilla poistattamassa kaikki ihokarvansa (myös pimpsasta) melko useinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Ei oo helppoa ei..... ja synnitön meistä heittäköön sen ensimmäisen kiveksen... :xmas:

:laugh: :laugh:

tästä ketjustahan on tullut aivan mahdoton :D

ja sille eräälle strippimiehelle, olen pk-seudulta :p :D :laugh:

Tämähän on ihan siveellinen ketju :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Ei oo helppoa ei..... ja synnitön meistä heittäköön sen ensimmäisen kiveksen... :xmas:

:laugh: :laugh:

tästä ketjustahan on tullut aivan mahdoton :D

ja sille eräälle strippimiehelle, olen pk-seudulta :p :D :laugh:

Tämähän on ihan siveellinen ketju :saint:

niin onkin.. :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja wieras:
Tunnen yhen stripparipimun (suomalainen) ja sillä on kyllä tosi komeet rinnat, ja kroppakin Ok.
Hän käy kuntosalilla säännöllisesti. Ja kosmetologilla poistattamassa kaikki ihokarvansa (myös pimpsasta) melko useinkin.

Minä tunnen myös pari tyttö =) ja yksi strippi miehen.

Alkuperäinen kirjoittaja onego:

strippimies kiinnostaisi :laugh: :p

Juu ei kiitos. Joku pullisteleva lihaskimppu. :X Tai oli millainen vaan niin ei...

Mutta söpö tyttö taas..

:p :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:

Juu ei kiitos. Joku pullisteleva lihaskimppu. :X Tai oli millainen vaan niin ei...

Mutta söpö tyttö taas..

se on ihan kiva mies ja paljon humori =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:

Mutta söpö tyttö taas..

eikös niillä ole yleensä hauislihas isompi kuin varsinainen tärkeä alapäänlihas :laugh: :laugh: :p

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no on teillä kans suunnitelmat :laugh:

No muista en tiiä,... mut heti alkoi huolestuttamaan tää työturvallisuus...
Jos sitä tankoa alkaa tosissaan hinkuttamaan, niin kyllähän siinä läski kärventyy... Se on ihan toisarvoinen asia kuka niitä läskejä siellä jaksais kattoa... Pääasia että itellä on kivaa... :xmas:

*repee jo täysin...*

Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no on teillä kans suunnitelmat :laugh:

No muista en tiiä,... mut heti alkoi huolestuttamaan tää työturvallisuus...
Jos sitä tankoa alkaa tosissaan hinkuttamaan, niin kyllähän siinä läski kärventyy... Se on ihan toisarvoinen asia kuka niitä läskejä siellä jaksais kattoa... Pääasia että itellä on kivaa... :xmas:

*repee jo täysin...*

*repee*

Moikka!!

Jos tarviitten naisten iltoihin Mies Tripparia, niin täällä olis yksi vähän erillaista trippausta ei niinkään tanssimista vaan tulen alasti paikalle minua saa runkata ottaa suihin ja tehdä melkein mitä vaan tarvittaessa voin pannakin jos on halukkaita. Hinta sovitaa tapauskohtaisesti 100-200 euroa

Yhteistyössä