Mä menen töihin strippamaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mua kiinnostaa tässä ainoastaan se, että mitä sun miehes tuumaa tästä sun uudesta elinkeinosta?
nii ajatelka mitä vaan mut se oli meijän idea://////////////////kun rahaa ei riitä mihinkään ja mä en saa mistään töitä ei varmaa oo kiva elää kun on tosi tosi tiukka ,ai nii enkä saa opiskelu paikka mistään vaan koko ajan kursille ja kursille ajatelin vielä saa sieltä rahaa ja mennä yksityis kouluun ehkä tulevaisuus on vähän valoisempi......toivotaan

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
En ole kyllä koskaan kuullut,että strippibaarissa olisi työhaastattelu??!!
Aika erikoista.. Ja että joku vielä opettaisi tanssimaan. Kiinnostaisi tietää, mikä paikka on kyseessä?

no kyllä siellä pitää taitonsa näyttää et töihin pääsee...

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
En ole kyllä koskaan kuullut,että strippibaarissa olisi työhaastattelu??!!
Aika erikoista.. Ja että joku vielä opettaisi tanssimaan. Kiinnostaisi tietää, mikä paikka on kyseessä?

no kyllä siellä pitää taitonsa näyttää et töihin pääsee...

Niin näyttää, mut en oo mistään "virallisista" työhaastatteluista kuullut..

ahaa miten niin ei oo!Eli tarkotako sen että se oli joku huijaus paikka kun mustakin tunttu että hän oti mua liian helposti töihin ja sielä ei ollut se pomoa ketä mä tunnen vaan joku muu nainen hän vaan kyseli kaiken laista ja sanoi että mun pitää ostaa oma alus vaatet ja tulla näytää sitten lauantaina mitä mä osan hmm.....

Unohtakaa.. kunhan ihmettelin. Ajattelin vaan jotain oikein virallista työhaastattelua, tottahan niiden jotain pitää kysellä. Eihän kukaan nyt ihan pystymettästä ketään töihin ota. Yleensä stripparit vaan on freelancereita, eikä ole talon palkkalistoilla eli potkut on hyvin helppo antaa-> ei vaan enää anna vuoroja.

no nii katsokaa miks mua ei otetaan mihinkään töihin kun mä en edes tie tarkan mikä se nimi on ``hastatelu,pomon kans tapaminen vai`.......en varma koskaan oppin suomen kieli agrhhhh......

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mäkään en ole koskaan käynyt tuollaisessa paikassa. Saanko mäkin tulla? :D

juu mukaan vaan , sivistetään itseämme porukalla B)

Kyllähän sitä pitää itseään sen verran sivistää, että edes kerran elämässään käy strippibaarissa. Ei niillä oopperoilla ja teattereilla ole niin väliä, pääasia on se strippibaari. B)

Kyllähän sitä pitää itseään sen verran sivistää, että edes kerran elämässään käy strippibaarissa. Ei niillä oopperoilla ja teattereilla ole niin väliä, pääasia on se strippibaari. B)

Eikös sen strippishown tarkoituskin ole saada ihmiset ajattelemaan päällekkäin oloa??? B)

Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:

Eikös sen strippishown tarkoituskin ole saada ihmiset ajattelemaan päällekkäin oloa??? B)

No totta kai se on sen tarkoitus! Mitä hyötyä siitä muuten olisi? Katsella huvikseen kun joku kihnuttaa sitä tankoa :o :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:

No totta kai se on sen tarkoitus! Mitä hyötyä siitä muuten olisi? Katsella huvikseen kun joku kihnuttaa sitä tankoa :o :whistle:

Hmm...siitä tulikin mieleen, että pitäiskö meidän sitten periä maksu stripparilta kun se katsoo meidän touhua ja kihnuttaa itseään tankoa vasten??? B)

Yhteistyössä