Mä luulen että nolasin itseä tänään

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Kun olimme lähdössä kaatopaikalle mulla alkoi riita miehen kanssa, mulla meni hermot kantaa kaikki koko päivää ja oli muitakin tekemistä mitä oli pakko ehtiä sekä yritys puhelin niin kuin aina joka minutti melkein soi, lapset huuta, äiti jotain kyselee ja vielä kaveri tuli käymään sen päälle, mut muuten päivää oli hullu, varma olin kertonut jo ;) . No sitten mä aloitin huuta miehelle, meille tuli riita ja mä en tajua miks mä en ole huomannut että ulko ovi oli auki, oliko mä niin stressaantunut etten huomannut, mut mä huusin niin kovasti ja sitten mulla vielä hysteerinen itku tuli, yhtäkkiä huomasin että ovi auki ja naapurit istuivat pihalla ja toisen talon naapurit kävelevät ihan lähellä lasten kaa, no oli kyllä noloa, en halua kyllä oma naama ees pihalla enää näyttää, paitsi pakko sinne nyt taas mennä :ashamed:

No viimeks myös me teimme grilli ja riita tuli, kun teimme samalla myös remontti ja sitten oli pakko jotain kirjoitta jotain textareita tärkeitä, vastata siis ja muuten päivää oli kiireinen ja stressaantunut, ei siis mun päivää kun kaikki vielä epäonnistui, no sitten mies jotain mulle sanoi vain kerran sanoi kovalla äänellä ja mä heitin kaksi kännykkää terassille että ne melkein meni riikki ja lähdin ja taas vast sen jälkeen huomasin taas ne naapurit istuivat siellä :ashamed: ne varma ajattelevat nyt minusta että mä tulin yhtäkkiä hulluksi

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
No mut kun mies sai mut huutamaan sille, en edes jaksa selittää kun liian pitkää juttu mistä kaikki tulee ja vielä se kiire ja että hän lupaa että ehditään ja mitään ei onnistu saa mua hulluksi välillä

:o Niin just, mies sai sut huutamaan. Aina vika muissa?!

En tiedä mut hermot vaan viime aikoina ihan heikolla hapella, on rankkaa kun molemmaat teemme töitä, mä teen kaksi ja vielä paljon muuta pitää ehtiä, niin kuin rakentaminen kahdessa kohdassa, lasten kaa oleminen ja paljon muuta

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
No mut kun mies sai mut huutamaan sille, en edes jaksa selittää kun liian pitkää juttu mistä kaikki tulee ja vielä se kiire ja että hän lupaa että ehditään ja mitään ei onnistu saa mua hulluksi välillä

:o Niin just, mies sai sut huutamaan. Aina vika muissa?!

Nyt oli täysin miehen vika, miks se sai mua sellaiseksi, mun äiti voi todista :D

Mut kun se tulee nyt aika usein ja aina mä vast sen jälkeen huomaan että he ovat pihalla. Mä vaan en tajua mä kun vihaks tulen niin koko pää menee tööt että alkaan huutamaan ja samalla itkemään ja huutamaan, se kuulosta aivan kamalalta varmasti :|

En tiedä mut hermot vaan viime aikoina ihan heikolla hapella, on rankkaa kun molemmaat teemme töitä, mä teen kaksi ja vielä paljon muuta pitää ehtiä, niin kuin rakentaminen kahdessa kohdassa, lasten kaa oleminen ja paljon muuta

kellään muillahan ei molemmat tee töitä eikä tarvii tehä mitään muuta. hanki elämä ja lopeta tuo ruikutus

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Hei ei se haittaa, oikeesti! :hug: Ehkä ne jotka näki oli iloisia siitä että on sentään muitakin ihmisiä maailmassa jotka osaa näyttää tunteitaan. Jossain eteläeuroopassa tuo olis ihan normaalia.

Niin, jos nainen tulisi tänne kertomaan että mies veti ihme raivarit naapureiden edessä ja heitteli puhelimia niin et ne melkein hajois ym,. ym. niin siitä tuskin sanottais et oi ku kiva ku näytetää tunteita vaan että jätä se sika.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
oliks teil sitä hometta nyt ?

juu on se, mutta onneks ei varallinen, kävi huoltomies tarkistamassa ja se lähtee hiomalla pois, se on siis kosteus vaan värjäsi pintaa, mut ei päässyyt mihinkään onneksi ja siitä on vähän, se pääsi käymään kun putki lähti kinnityksistä kun lumi oli

Lastenne edessä tappelette noin kovasti?? Huudat, itket tolkuttomasti ja rikot puhelimia... :( Se on väärin.

Itse en hyväksyisi omassa parisuhteessani tuollaista käytöstä ollenkaan, raivoamista, huutoa ym. ellei sitten jotain todella järkyttävää tapahtuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Respect:
Lastenne edessä tappelette noin kovasti?? Huudat, itket tolkuttomasti ja rikot puhelimia... :( Se on väärin.

Itse en hyväksyisi omassa parisuhteessani tuollaista käytöstä ollenkaan, raivoamista, huutoa ym. ellei sitten jotain todella järkyttävää tapahtuisi.

no hyvää kun oot täydellinen, onneks olkoon, en vaan sorry usko siihen, niin ja mulla kyllä täällä vakava tapahtu, muuten ei mua saa helposti itkemään ja huutamaan, jos kiire ja stressi ei siitä aiheuttaa

Yhteistyössä