Mä olen joskus kysynyt noin ale kk sitten että haluan

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Tankki täyteen:
Savanna on palstan Sulo Vilén. Pakko ostaa, kun halvalla sai :D

mutta en mä kaikki ostaa vaikka kuina halppa se on,mä ostan mitä kiinosta ja jos vielä halvalla saan niin, ai kuin kiva

mun mies ostaa usein kaikkea "kun halvalla saa". tarvii tai ei.

sit mä salaa niitä roudailen kirppikselle, kavereille tai vaikka roskikseen ( jos on joku elämää turhempi mutterinvääntäjä esim ) :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Oikea häräntaljaa ja oli vain 179 sen takia oli pakko otta kolmaskin,no mä ostin Askosta kans oli 40%alennuksessa jotain 200 2taljaa,eli hui sain 3taljaa vain 600lla :x se on hirveän halppa

:whistle:

siis tarkoitan että askossa oli jotain 200 euroa yks taljaa

Juu ymmärsin kyllä mut ei noi ole halpoja!

eikö ole jos yks maksaa ilman alennusta 400 tai yli

Oikea häräntaljaa ja oli vain 179 sen takia oli pakko otta kolmaskin,no mä ostin Askosta kans oli 40%alennuksessa jotain 200 2taljaa,eli hui sain 3taljaa vain 600lla :x se on hirveän halppa

No ehkä se susta on halpa mut musta ei!

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tankki täyteen:
Savanna on palstan Sulo Vilén. Pakko ostaa, kun halvalla sai :D

mutta en mä kaikki ostaa vaikka kuina halppa se on,mä ostan mitä kiinosta ja jos vielä halvalla saan niin, ai kuin kiva

mun mies ostaa usein kaikkea "kun halvalla saa". tarvii tai ei.

sit mä salaa niitä roudailen kirppikselle, kavereille tai vaikka roskikseen ( jos on joku elämää turhempi mutterinvääntäjä esim ) :ashamed:

mun mies kans :kieh: viimeksin osti lapsille turhia leluja vaikka mä sanoin että kohta tilaan traktori tänne kun täällä ei enää ole paikka missä kävellä lelujen takia,mutta kuitenkin myyn ne pois sitten kaikki vain jotkut hyvät jäätän ja yritän ostaa vain sellaista mistä he tykkävät ei krässä enää tänne

Niin ajattele jos olisit ostanu vaan sen yhen minkä aattelit alunperin sinne pöydän alle, niin olisit säästäny vaan 200e. Nyt kun ostit alesta kaksi niin säästitkin 400e. Kyllä aina kannattaa säästää! Ethän sä olis mitään säästäny jos olisit jättäny tarjoukset käyttämättä, kun kerran normaalistikin on niin kallista!
;)

Yhteistyössä