Mä kai vaan kuihdun pois.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelasta mut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelasta mut

Vieras
Mä olen rakastunut. Toivottomasti. Ja kai epätoivoisestikin.
Mieheen, jonka tunteita en tiedä. Välillä olen varma, että niitä on. Sitten tulee näitä päiviä, jolloin olen varma ettei niitä olekaan. Mä olen rakastunut ja menettänyt mielenterveyteni siinä samassa, siltä ainakin tuntuu. Ruokahalu on kokonaan kadonnut, en halua syödä yhtään mitään. Hereillä ollessa tuntuu, että elän vain silloin kun olen hänen lähellään. Kaikki muut hetket ajattelen häntä ja kaipaan lähelleen. Kun tulen kotiin, haluan vain nukkumaan, että seuraava aamu tulisi nopeammin ja voisin taas nähdä hänet. Yöt kuitenkin valvon miettien häntä, enkä saa unta.

Mä olen menettänyt koko elämäni, millään muulla ei ole mitään merkitystä, kuin sillä että saan olla hänen kanssaan.

:(

Masokismia tämä kai onkin. Hulluutta ainakin :(
En ole ikinä tuntenut mitään näin voimakasta, en tiedä mitä tapahtuu jos käy selväksi että tämä onkin täysin yksipuolista. En uskalla edes ajatella sitä mahdollisuutta. Pelottaa.

Hitto, pitäisköhän munkin yrittää jotenkin rakastua uudestaan noin tulisesti tohon mieheen, kun ei meinaa kesäkuntoon kamppanjaan motivaatiota oikein löytyä... Ennemin tulee sen kanssa vaan köllöteltyä sohvalla ja mässäiltyä! :D

Ei kai niin olekaan.. ikuisesti aikaa. Mutta en mä uskalla suoraankaan kysyä. Yritän etsiskellä tykkäämisen merkkejä aina kun ollaan yhdessä, vaan en kuitenkaan tule hullua hurskaammaksi. Mun oma huono itsetuntoni lisää vettä myllyyn jankuttamalla, ettei musta voi kukaan tykätä. Joten tää on sitten tätä. Olen varmaan maailman epävarmin ihminen mitä näihin asioihin tulee.

Ja ikääkin jo yli kolmekymmentä, joten on kai jäänyt joku puoli musta kasvamatta aikojen saatossa.

Huh, mäkin ihastuin palavasti ennen joulua. Hirveen tuntusta. Mutta nyt kun ei olla moneen viikkoon nähty, niin olokin on taas tyyntynyt. Mut oli kyl kiva pitkästä aikaa tuntea niin voimakkaita tunteita.

Luin tämän ja olen itkenyt siitä lähtien:

"People think a soul mate is your perfect fit, and that's what everyone wants. But a true soul mate is a mirror, the person who shows you everything that is holding you back, the person who brings you to your own attention so you can change your life.

A true soul mate is probably the most important person you'll ever meet, because they tear down your walls and smack you awake. But to live with a soul mate forever? Nah. Too painful. Soul mates, they come into your life just to reveal another layer of yourself to you, and then leave.

A soul mates purpose is to shake you up, tear apart your ego a little bit, show you your obstacles and addictions, break your heart open so new light can get in, make you so desperate and out of control that you have to transform your life, then introduce you to your spiritual master..."
— Elizabeth Gilbert (Eat, Pray, Love)

"People think a soul mate is your perfect fit, and that's what everyone wants. But a true soul mate is a mirror, the person who shows you everything that is holding you back, the person who brings you to your own attention so you can change your life.

A true soul mate is probably the most important person you'll ever meet, because they tear down your walls and smack you awake. But to live with a soul mate forever? Nah. Too painful. Soul mates, they come into your life just to reveal another layer of yourself to you, and then leave.

A soul mates purpose is to shake you up, tear apart your ego a little bit, show you your obstacles and addictions, break your heart open so new light can get in, make you so desperate and out of control that you have to transform your life, then introduce you to your spiritual master..."

Tittelistä olen eri mieltä, mutta kyllä tuollaisiaKIN ihmisiä jokainen tarvitsee.

Ei kyllä kannata oikeasti tollasen takia itseään kuihduttaa. Menettää niin paljon kaikkea muuta sellaisessa mielentilassa ollessaan.

Miehiä tulee aina uusia, mieti sitä joka päivä :D

:heart:

Yhteistyössä