Tein kai oikean valinnan - miksi se ei tunnu siltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="katja";29485521]Anteeksi nyt vaan, mutta tuo on mielestäni asia johon todellakin voi itse vaikuttaa.

Kestäisitkö saman mieheltäsi?
Onko teidän suhde nyt mielestäsi kunnossa ja mies ok tilanteen kanssa?[/QUOTE]

Olen sanonut, että mikä minä olisin estämään jos toiseen oikeasti rakastuisi. Kuka meistä on sen keneltäkään kieltämään?

Emme kuitenkaan omista ketään, edes puolisoamme.

Olen sitä mieltä, että suhteemme on parempi nyt kuin ennen tätä ulkopuolista suhdetta, arvostamme enemmän toisiamme.

Mutta lopputulostahan en vielä tiedä - molemmat haluaisimme lastemme saavan kasvaa ydinperheessään.

Yksi ehkä tärkeä asia, seksi on aina ollut parempaa mieheni kuin tämän toisen miehen kanssa eli seksin vuoksi en ollut suhteessa, vaan ihan muista syistä.

Usein kai oletetaan, että seksivaje ajaa näihin, mutta ei meillä, puute oli jossain muualla.

En olisi uskonut, että löydän itseni samantapaisesta tilanteesta. Niin kuitenkin kävi. Minä rakastuin ja olisin perheestä luopunut. Mies ei halunnut erota. Nyt yritän olla erossa tästä toisesta. Hän on kuitenkin elämäni rakkaus. En ole sängyssä ollut hänen kansaan. Olen yrittänyt terapian avulla päästä tunteista eroon . Olemme puolison kanssa käyneet terapiassa. Olen kieltänyt ja valehdellut itselleni. Nyt kärsin. En oikeasti tiedä mitä tekisin.

Uskomatonta...

Ja totta maar koet suhteenne paremmaksi, kun miehesi yrittää tehdä suhteenne eteen enemmän, kun pelkää niin sairaasti menettäväsi sinut toiselle.

Yhteistyössä