V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Mä en edes usko, että toi miinus kaks kiloa on läskiä. Nesteitä varmaan nekin. Ja ei tartte vittuilla, ottaa päähän jo muutenkin. Tässä mitkään vatsapannat auta, kun mä en jumalauta syö niinkuin hevoset. Jos ei oo muuta sanomista niin oo hiljaa.
Veikkaanpa että syöt liian vähän ja käyt säästöliekillä ja siksi et laihdu. Ootko katsonu suurinta pudottajaa? siinäkin toitottavat että syömättömyydellä ei laihdu. Syödä pitää ja mitä isompi ihminen niin sitä enemmän kaloreita saa päivässä syödä.
Syö terveellistä ruokaa, pieniä annoksia useasti päivässä...ainakin se 5 kertaa päivässä pitää syödä.