?
:(
Vieras
Ihan oikeasti. Mun bmi on 41 ja oon ollut todella tiukalla laihiksella 3viikkoa. Ihan kaikki muut laihtuu tällä dieetillä monta monta kiloa. Mä oon ollut täysin tarkka kaikkien syömisten kanssa, motivaatiota on ollut vaikka muille jakaa. Tänään kävin vaa´alla ja itku pääsi. Mä oon laihtunut vain kaksi kiloa koko aikana!! VAIN 2!! Mitä helvetin hyötyä tästä kaikesta on, miksi mä en laihdu? Ihan vitun kivaa olla tämmönen läski loppuelämänsä, niin pääsee sitten kaikki tylyttämään että "älä syö niin paljon". Mä en jaksa, en jaksa, en jaksa.
Itkettää ja vituttaa enemmän kun tarpeeksi.
Itkettää ja vituttaa enemmän kun tarpeeksi.