Mä itken täällä nyt :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Ihan oikeasti. Mun bmi on 41 ja oon ollut todella tiukalla laihiksella 3viikkoa. Ihan kaikki muut laihtuu tällä dieetillä monta monta kiloa. Mä oon ollut täysin tarkka kaikkien syömisten kanssa, motivaatiota on ollut vaikka muille jakaa. Tänään kävin vaa´alla ja itku pääsi. Mä oon laihtunut vain kaksi kiloa koko aikana!! VAIN 2!! Mitä helvetin hyötyä tästä kaikesta on, miksi mä en laihdu? Ihan vitun kivaa olla tämmönen läski loppuelämänsä, niin pääsee sitten kaikki tylyttämään että "älä syö niin paljon". Mä en jaksa, en jaksa, en jaksa.

Itkettää ja vituttaa enemmän kun tarpeeksi.
 
Mä en edes usko, että toi miinus kaks kiloa on läskiä. Nesteitä varmaan nekin. Ja ei tartte vittuilla, ottaa päähän jo muutenkin. Tässä mitkään vatsapannat auta, kun mä en jumalauta syö niinkuin hevoset. Jos ei oo muuta sanomista niin oo hiljaa.
 
Joo mä todella tiedän tuon tunteen. Ite oon ylipainoinen, samoin isäni ja siskoni. He laihtuvat monta kiloa(5-6kg) siinä ajassa kun minä 1-2kg. Ja minun ja siskoni paino samoissa. Ja ihan tiedoksi kaikilla sama ruokavalio laihduttaessa ja juuri sama määrä liikuntaa. Koska ollaan yhdessä päätetty laihduttaa. Eli ollaa kaikille kolmelle laitettu sen takia samat muodot aterioista ja liikunnasta.
 
Laihdutusryhmään?
Ryhmän tuki ja mahdollisesti vetäjän henkilökohtaiset neuvot on kultaakin kalliimpaa, jotta motivaatio pysyy yllä. Toiseksi, painonpudotus ON hidasta; hitaasti lähtee pysyvämmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Mä en edes usko, että toi miinus kaks kiloa on läskiä. Nesteitä varmaan nekin. Ja ei tartte vittuilla, ottaa päähän jo muutenkin. Tässä mitkään vatsapannat auta, kun mä en jumalauta syö niinkuin hevoset. Jos ei oo muuta sanomista niin oo hiljaa.

nesteethän ne ekana lähteekin...
 
Oletko liiankin tiukalla laihiksella? Sekään ei ole hyvä asia, koska keho alkaa kuluttaa energiaa vähemmän ja vähemmän.

Sinuna menisin omalääkärille ja ravitsemusterapeutille. Unohda dieetit ja opettele syömään oikein. Niin saat pysyvän tuloksen ja voit paremmin. Ihmiseltä voi palaa rasvaa maksimissaan kilo viikossa, yleensä noin puoli kiloa. Nopeampaa et yksinkertaisesti voi laihtua, muu lähtee lihaksista tai on nestettä/kuonaa.
 
Koita vaan jaksaa, mulla BMI ollu jotain 32 ja kilot on tippunu koko laihdutuksen ajan aina rytäkällä. Välillä oon monta viikkoo samois kilois ja sitten tippuu jotain kolme kiloo kuin kerralla. Ei kannata uskoa mitään juttuja, joissa sanotaan, että hyvä vauhti on puoli kiloa - kilo viikossa, koska on kuitenkin tosi yksilöllistä, kuinka ne kilot lähtee. Ja siis voihan sitä tarkkailla esim. kuukauden takautuvasti, ettei liian nopeeta tipu. Voimia koitokseesi =)
 
eiköhän ihan kunnon kuntotreeni olis kaikkein paras,ite ollut treenillä nyt 3viikkoa ja syönyt pienempiä annoksia ja tietty välillä herkkuja vedellyt,nyt n3kg lähtenyt ja kovasti on kiinteytynyt ja lihastakin alkaa näkyä;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Oletko liiankin tiukalla laihiksella? Sekään ei ole hyvä asia, koska keho alkaa kuluttaa energiaa vähemmän ja vähemmän.

Sinuna menisin omalääkärille ja ravitsemusterapeutille. Unohda dieetit ja opettele syömään oikein. Niin saat pysyvän tuloksen ja voit paremmin. Ihmiseltä voi palaa rasvaa maksimissaan kilo viikossa, yleensä noin puoli kiloa. Nopeampaa et yksinkertaisesti voi laihtua, muu lähtee lihaksista tai on nestettä/kuonaa.

Juuri näin!
 
Liian tiukka taatusti.

Mutta muutenkin. Miten nopsaan olet saanut ne kilot kerättyä? Miksi ne lähtisivät yhtään sen nopeammin mitä tulivatkaan?

Hiljaa hyvä tulee ja olo on taattu parempi kun ei oo nälissään koko ajan.

Ja sitäpaitsi. Olet jo kaksi kiloa keveämpi!
 
Hei kuule, se hyvä painonpudotus on noin 500 g viikossa. 500 G! Olet pudottanut painoa 3 viikkoa. 3 VIIKKOA! Älä nyt hyvä ihminen luovuta. Hitaasti hyvä tulee. Ihmeitä ei tapahdu pienessä hetkessä. Tuo on pitkäaikainen projekti ja se vie aikansa. Keholle se on parempi. Muistat liikkua, syödä edelleen monipuolisesti, mutta terveellisesti ja otat luottavaisen, positiivisen asenteen. Liian tiukka dieetti on myös pahasta, muista se.
 
Kolme viikkoa! älä nyt vielä luovuta. Paino tippuu ensi alkuun AINA hitaammin, koska kroppa yrittää taistella muutosta vastaan. Kyllä se siitä lähtee. Laihtuminen on vähintään vuoden projekti. Mieti sitä, miltä näytät ensi vuoden kesänä, niin jaksat :)
 

Yhteistyössä