Mä itken täällä nyt :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekalla viikolla lähti neljä kiloa, tokan viikon jälkeen pudotus oli enää -3kiloa ja nytten se on -2kg. Pari viikkoa vielä ja mä oon samassa painossa kuin aloittaessa. Että ei todellakaan jaksa tsempata enää tämä.
Ja mitään ihmeellisiin liikuntasuorituksiin tällä ruholla pysty. Siihen vähään mihin kykenen, niin sitä olen tehnyt. Mutta luulis nyt jumalauta että tällä elopainolla läskit lähtis ilman liikuntaakin jos ruokavalio on kunnossa. Kaikilla muilla lähtee.
 
Jep. Ei tuu itkusta loppua. Ja nuo teidän vatsapanta yms. kivat lohkaisut ei todellakaan auta asiaa. Onhan se kiva olla loppuelämänsä toisten haukkujen ja nälväilyjen kohde, kun todellakin tietää tehneensä asialle jotain mutta kukaan ei usko. En mä jaksa enää.

Meen pois. Jatkakaa keskenänne vaan mun haukkumista.
 
Hei ethän juo paljoa light juomia? Jos niin heitä heti ne pois!!! Mulla lähti 7 kiloa 3 kuukaudessa vain sillä, että heitin pois light-kolajuomat joihin olin riippuvainen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Ihan oikeasti. Mun bmi on 41 ja oon ollut todella tiukalla laihiksella 3viikkoa. Ihan kaikki muut laihtuu tällä dieetillä monta monta kiloa. Mä oon ollut täysin tarkka kaikkien syömisten kanssa, motivaatiota on ollut vaikka muille jakaa. Tänään kävin vaa´alla ja itku pääsi. Mä oon laihtunut vain kaksi kiloa koko aikana!! VAIN 2!! Mitä helvetin hyötyä tästä kaikesta on, miksi mä en laihdu? Ihan vitun kivaa olla tämmönen läski loppuelämänsä, niin pääsee sitten kaikki tylyttämään että "älä syö niin paljon". Mä en jaksa, en jaksa, en jaksa.

Itkettää ja vituttaa enemmän kun tarpeeksi.

Syömisissä mättää. Laita päivän syömiset, niin katsotaan?
 
Voitko laittaa mitä suunnilleen syöt päivän aikana ja paljonko treenaat viikossa ja mitä?

Kaikki on mahdollista, itse painoin 1,5v. sitten 103,5kg ja nyt 69kg, saan sovitella jo S-koon vaatteita ja kesällä otin aurinkoa bikineissä. Se on sen kaiken vaivan arvoista!

Itse sanoisin että ei saa kituuttaa syömättä, itse syön nyt paljon enemmän kuin yli satakiloisena!
Ja karppausta suosittelen minäkin + lisäravinteita, kromilla lähti makeanhimo jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Voitko laittaa mitä suunnilleen syöt päivän aikana ja paljonko treenaat viikossa ja mitä?

Kaikki on mahdollista, itse painoin 1,5v. sitten 103,5kg ja nyt 69kg, saan sovitella jo S-koon vaatteita ja kesällä otin aurinkoa bikineissä. Se on sen kaiken vaivan arvoista!

Itse sanoisin että ei saa kituuttaa syömättä, itse syön nyt paljon enemmän kuin yli satakiloisena!
Ja karppausta suosittelen minäkin + lisäravinteita, kromilla lähti makeanhimo jne.

Anteeks mutta 69kg ja s-koko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hellunen:
Miten niin et laihdu? Olethan sä sen kertomasi kaksi kiloa laihtunut? Sehän on ihan hyvä alku. Jatkat vain sitekästi! Muista liikunta!

juuri näin. ja lohduttaudu ap sillä että nää kaks kiloa mitkä oot laihtunu on olleet LÄSKIÄ ei nestettä, se on aina paljon parempi.

kun on noin suuri bmi (tiedän kokemuksesta siis) niin monesti ongelmana on juuri se suuri massa. paino ei vain syystä tai toisesta välttämättä putoa sitä tahtia kun esim. bmi 32 omaavalla. ja tätä on ihan omakohtasta kokemusta, jutellut olen myös useiden tuolle välille bmi:nsä ilmoittavien kanssa ja jokaisella sama juttu, putoaa paremmin kun on alhaisempi bmi.

ja älä sitten kuitenkaan vedä itseäs äärimmilleen sillä kun sen teet niin kohta koet heikotusta etkä jaksa liian rankkaa ruokavaliota pidemmän päälle. uhkana vielä kauhea syöpöttely kun repsahda ja lisäkiloja :(

 
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Voitko laittaa mitä suunnilleen syöt päivän aikana ja paljonko treenaat viikossa ja mitä?

Kaikki on mahdollista, itse painoin 1,5v. sitten 103,5kg ja nyt 69kg, saan sovitella jo S-koon vaatteita ja kesällä otin aurinkoa bikineissä. Se on sen kaiken vaivan arvoista!

Itse sanoisin että ei saa kituuttaa syömättä, itse syön nyt paljon enemmän kuin yli satakiloisena!
Ja karppausta suosittelen minäkin + lisäravinteita, kromilla lähti makeanhimo jne.

Anteeks mutta 69kg ja s-koko?

No mikäs kummallisuus toi on? Kropat on eri mallisia ja toisilla s-kokoon vaaditaan 50kg ja toisilla 70kg.
 
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Voitko laittaa mitä suunnilleen syöt päivän aikana ja paljonko treenaat viikossa ja mitä?

Kaikki on mahdollista, itse painoin 1,5v. sitten 103,5kg ja nyt 69kg, saan sovitella jo S-koon vaatteita ja kesällä otin aurinkoa bikineissä. Se on sen kaiken vaivan arvoista!

Itse sanoisin että ei saa kituuttaa syömättä, itse syön nyt paljon enemmän kuin yli satakiloisena!
Ja karppausta suosittelen minäkin + lisäravinteita, kromilla lähti makeanhimo jne.

Anteeks mutta 69kg ja s-koko?

Kaikkihan naiset on just 160 senttisiä, 175 senttinen tolla painolla voi hyvinkin käyttää s-kokoa

 
Älä tuijota pelkkää painoa. Jos harrastat liikuntaa, vaikka vain vähän enemmän kuin ennen, niin silloin saat lihasta sen läskin tilalle, ja paino saattaa ajoittain myös nousta, sillä lihas painaa enemmän kuin läski. Mutta se on hyvä juttu että saat lihasta, sillä lihakset käyttää energiaa, toisin kuin läski.

Oletko käyttänyt tuota kiloklubia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
No ei 3 viikossa nyt mitään mullistuksia ehdi tapahtumaankaan :o

Pikkasen pitkäjänteisyyttä laihduttamiseen....

Mä luulen, että nykyisten "Suurin pudottaja" tyylisten ohjelmien jälkeen ihmisillä on tosi epärealistisia kuvia siitä, paljonko sitä painoa pitäisi esimerkiksi viikossa lähteä. Jos telkkarissa porukka laihduttaa 3-7kg viikossa, niin varmaan homman kuvitellaan toimivan noin myös omassa elämässä. Ja noinhan se ei kyllä useimpien kohdalla mene.

Ap, se 2kg ON HYVÄ ALKU! Älä luovuta nyt! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Voitko laittaa mitä suunnilleen syöt päivän aikana ja paljonko treenaat viikossa ja mitä?

Kaikki on mahdollista, itse painoin 1,5v. sitten 103,5kg ja nyt 69kg, saan sovitella jo S-koon vaatteita ja kesällä otin aurinkoa bikineissä. Se on sen kaiken vaivan arvoista!

Itse sanoisin että ei saa kituuttaa syömättä, itse syön nyt paljon enemmän kuin yli satakiloisena!
Ja karppausta suosittelen minäkin + lisäravinteita, kromilla lähti makeanhimo jne.

Anteeks mutta 69kg ja s-koko?

Kaikkihan naiset on just 160 senttisiä, 175 senttinen tolla painolla voi hyvinkin käyttää s-kokoa

Minä olen 175 ja 62kg ja S-koko menee joissain tunikoissa. Muuten on M.
 
Mitä sä syöt?

Älä alota mitään ihmedieettejä vaan muuta ruokailutapasi. Itse aloitin 3 viikkoa sitten, -4kg. Ja tänään näyttikin vaan -3kg, johtuu kuukautiskierron vaiheesta.
Ei kiloja saa pudottaa liian nopeaan, tulee vain takasin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Mitä sä syöt?

Älä alota mitään ihmedieettejä vaan muuta ruokailutapasi. Itse aloitin 3 viikkoa sitten, -4kg. Ja tänään näyttikin vaan -3kg, johtuu kuukautiskierron vaiheesta.
Ei kiloja saa pudottaa liian nopeaan, tulee vain takasin.

Tuo totta, hiljaa hyvää tulee. Mulla painonpudotusta 35kg kahdessa vuodessa ja nyt pysynyt tässä painossa liki vuoden. Täällä todettiin että onpa viiveellä pudonnut tuo paino minulla, mutta olen tyytyväisempi viiveeseen jos ja kun saan painoni myös pidettyä tässä.
 
savanna on aivan oikeassa. kun on lujasti ylipainoa niin normaaleilla dieteillä se paino putoaa aluksi aika nihkeästi ja menee intervalleissa.

ja sitäpaitsi ap, sähän sanoit että oot ekalla laihdutusviikolla saanu jo 4 kiloa pois, tokalla viikolla lähti 3 kiloa ja nyt kolmannella 2 kiloa eli yhteensähän sä oot laihtunu 9 kiloa 3:ssa viikossa!!!! vai tarkotatko sä että olet siis lihonu joka viikko yhen kilon vaikka oot noudattanu ruokavaliota tiukasti? jos oot niin onkohan sulla käyny niin kun mullakin että kroppa kerää nesteitä läskin tilalle soluihin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
savanna on aivan oikeassa. kun on lujasti ylipainoa niin normaaleilla dieteillä se paino putoaa aluksi aika nihkeästi ja menee intervalleissa.

ja sitäpaitsi ap, sähän sanoit että oot ekalla laihdutusviikolla saanu jo 4 kiloa pois, tokalla viikolla lähti 3 kiloa ja nyt kolmannella 2 kiloa eli yhteensähän sä oot laihtunu 9 kiloa 3:ssa viikossa!!!! vai tarkotatko sä että olet siis lihonu joka viikko yhen kilon vaikka oot noudattanu ruokavaliota tiukasti? jos oot niin onkohan sulla käyny niin kun mullakin että kroppa kerää nesteitä läskin tilalle soluihin?

mä ymmärsin niin, että kiloja on tullut joka viikko takaisin. painoa tippunut yhteensä kaks kg.
 
Älä anna periksi :hug: :hug: :flower: 2 kiloa on jo hyvä alkua ja yhtäkkiä lähtee enemmän, kun elimistö tajuaa, että nyt se hullu oikeesti yrittää läskeistään eroon. Yritän kans ite ottaa itteeni niskasta kiinni, ei helppoa, mutta sitkeys palkitaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niin helppoa:
Suosittelen Cambridgeä! Ainoa joka toimi mulla.

Mulla BMI 46, ja kun lääkärin kanssa keskustelin laihdutuksesta, oli sitä mieltä, että cambridge ja pussikeitot on käyttökelpoisia vain, jos on PAKKO saada PIAN painoa alas esim. ennen leikkausta. Tai sitten jos pudotettavaa on paljon, niin ensin laihduttaa muulla tavalla ja loppurutistus pusseilla. Tämä siksi, että pusseista tulee niin vähän kaloreita ja keho menee heti säästöliekille, jolloin loppujen laihdutus on tosi vaikeaa, kun keho kuluttaa vähemmän.
 

Yhteistyössä