A
ap
Vieras
Ekalla viikolla lähti neljä kiloa, tokan viikon jälkeen pudotus oli enää -3kiloa ja nytten se on -2kg. Pari viikkoa vielä ja mä oon samassa painossa kuin aloittaessa. Että ei todellakaan jaksa tsempata enää tämä.
Ja mitään ihmeellisiin liikuntasuorituksiin tällä ruholla pysty. Siihen vähään mihin kykenen, niin sitä olen tehnyt. Mutta luulis nyt jumalauta että tällä elopainolla läskit lähtis ilman liikuntaakin jos ruokavalio on kunnossa. Kaikilla muilla lähtee.
Ja mitään ihmeellisiin liikuntasuorituksiin tällä ruholla pysty. Siihen vähään mihin kykenen, niin sitä olen tehnyt. Mutta luulis nyt jumalauta että tällä elopainolla läskit lähtis ilman liikuntaakin jos ruokavalio on kunnossa. Kaikilla muilla lähtee.